Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

76 - 100/ 156 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 7 > >> 
. Даркембаева А.Б.,Кужагулова Г.Е.,Махметова A.A.,Марчинковска Б.
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҰЛТТЫҚ МУЗЫКА АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
321-331
. Метербаева К.М.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУДА КЕЙС-СТАДИДІ ӘДІСІНІҢ РӨЛІ
338-345
. Жумагелдиева А.Д., Абаева Г.А., Турыскулов У.Ж.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮЛГІСІ
136-145
. Иминова Ю.Б.,Сыздыкбаева А.Д.,Хабиева Д.Г.,Ерниязова С.Н.,Мухиева Г.С.
ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР КЕЗІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
303-315
. Рамазанова Д., Книссарина М.,Тугайбаева А.,Есенгулова М.,Мухтаров С.
ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘРБИЕ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУ
182-194
. Курбанбеков Б.А.,Раманкулов Ш.Ж., Битибаева Ж.М.,Паттаев А.М.,Усембаева И.Б.
БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА 3D МОДЕЛЬДЕУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
172-181
. Машрипханова Г.А., Кыдырбаева Г.Т.,Есейқызы А.
ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ МОДЕЛІН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-216
. Ахметов Ж.У., Абдулаева А.Б., Жанатбекова Н.Ж.
ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН КУРСТАРДЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
116-125
. Сакибаев С.Р., Сакибаева Б.Р., Байдильдинов Т.Ж.,Тулебаев Е.Б.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕ M-LEARNING-ті ПАЙДАЛАНУ
70-83
. Ерахметқызы Ж., Адилбекова Л.М.
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
171-179
. Ибраева К.Е., Махметова Б.Т., Уразалиева М.А., Бейсембаева А.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА БОЛАШАҚ МУЗЫКА МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
188-198
. Кульбекова А.К., Мурзагулова А.М., Ізім Т.О., Бакирова С.А.., Кайыр Ж.У.
ҚАЗАҚ БИІ БОЙЫНША МАМАНДАР ДАЯРЛАУ: ОҚЫТУ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
57-70
. Сарсенбаева Г.Х., Жумабаева А.Е.
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ТРАНСВЕРСАЛЬДІ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
267-275
. Сыздыкбаева А.Д., Абдигапбарова У.М.
ОҚУ БАРЫСЫНДАҒЫ АКАДЕМИЯЛЫҚ АЛАЯҚТЫҚ АКТОРЛАРЫ
29-39
. Байдалиев Д.Д.
ЖАҺАНДЫҚ СЫН-ҚАТЕРЛЕР ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ САНАСЫН ЖАҢҒЫРТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
85-94
. Бектурова М.Б., Дянкова Г.
ФОРМУЛАЛЫҚ СЕКВЕНЦИЯЛАРДЫ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
94-100
. Бекбауова А.У., Туребаева К.Ж.
ОҚУШЫНЫҢ ПӘНГЕ ҚҰШТАРЛЫҒЫН АРТТЫРУДА STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
227-239
. Майдангалиева Ж.А., Кузембаева Г.А., Ташмухамбетов Б.Г.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӨҢІРЛІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАС ҒАЛЫМДАРЫНЫҢ (ОЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ МАНСАБЫНЫҢ БАСЫНДА) ҒЫЛЫМИ ӘЛЕУЕТІН АШУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ ЖОО ТАРАПЫНАН ҚОЛДАУ ШАРАЛАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
5-21
. Жанысбекова Ш.Т., Сырлыбаева Г.Т.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛГІН АРТТЫРУДАҒЫ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІҢ РӨЛІ
208-216
. Сманова Н., Тулегенов Ш.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНІҢ РӨЛІ
116-125
. Чернявская О.М., Колесникова А.М., Колесников Б.С.
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «СКАФФОЛДИНГ» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
216-227
. Акпарова Ж.М., Keнан A., Aюпова Г.T.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ: БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ
54-67
. Утешкалиева А.М. , Нургалиева А.К.
каз МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫН САҚТАУДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМНЫҢ РӨЛІ
219-227
. Слямхан М.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДЕ КОГНИТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
205-213
. Мухаметкаиров А.Е.,Аплашова А.Ж., Кудышева А.А.
Жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары
197-205
76 - 100/ 156 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>