Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

Том 76 № 4 (2022): Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы журналы, "Педагогика ғылымдары" сериясы

Жарияланған: December 2022

Тұтас шығарылым

Мектепке дейінгі, бастауыш білім беру,арнайы және қосымша білім беру мәселелері

. Нурбекова С.М., Айтпаева А.К., Алимбекова А.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ОЙЫН ӘРЕКЕТІ АРКЫЛЫ ДАМЫТУ
251-257
. Есимбекова А., Жакипбекова С., Петкова И.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЖОБАЛАУ-ЗЕРТТЕУ ӘРЕКЕТТЕРІН ТАЛДАУ
258-266
. Арынова Г.Ғ., Уайсова Г.И.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУДАҒЫ ОҚУ ДИАЛОГЫНЫҢ МҮМКІНДІГІ
267-277
. Абжанова С.С.
ТАБЫС ЖАҒДАЯТЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
277-289
. Асылбек А.М., Бельгибаева Г.К.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК МӘДЕНИЕТІН ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
290-299
. Aкыновa Ж.М., Халитова И.Р., Турдaлиевa Э.Д.
ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
299-310

Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру: мәселелер, инновациялар жә

. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. Серкан Kелесуглу., Мамытбаева Ж.А., Сержанулы Б. .
БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ МАЗМҰНЫ
106-115
. Утилова А.М., Сатынская А.К., Шакенова Т.Ж.
ТӘЛІМГЕРЛІК МЕКТЕПТЕГІ ЖАС ПЕДАГОГТАРДЫ ДЕРБЕСТЕНДІРІЛГЕН СҮЙЕМЕЛДЕУДІҢ БІР ТҮРІ РЕТІНДЕ
96-105
. Курманбаева А.А., Жаппар К.З., Алдабергенкызы Л..
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ
80-86
. Әлқожаева Н.С., Батырбекова Д.Д.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ АНИМАТОРЛЫҚ ӘРЕКЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДА АРТ-ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ ЖҰМЫСЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
155-164
. Сманова Н., Тулегенов Ш.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖҮЙЕСІНІҢ РӨЛІ
116-125
. Кыякбаева У.К. , Толешова У.Б., Абилбакиева Г.Т.
ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ БОС УАҚЫТЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
136-147
. Турсынбек Г.П., Кадирсизова Ш.Б.,Махамбетжанова А.Т.
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ ИМИДЖІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
86-96
. Кошанова М.Т., Оразбаева К.О., Ташетов А.А.
МЕДИАТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЕРДЕ КРЕАТИВТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ
147-155
. Aбдулинa М.Е., Сaрсенбaевa Ф.Г., Шинтaевa Л.A.
ЦИФРЛІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДЫҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ДИНАМИКАСЫ
125-136
. Шакирова А.Д., Сейтенова С.С., Шакирова Н.Д.
БІЛІМГЕРЛЕРДІҢ ОҚУ ӘРЕКЕТІНІҢ НӘТИЖЕЛІЛІГІНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГТІҢ ӘСЕРІ
164-175
.. Мейрманова А.А., Нурахметова А.Р., Сагимбаева А.Е.,Жанбеков Х.Н., Альмеш Д.Б.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАЗІРГІ АҚПАРАТТЫҚ-КОМПЬЮТЕРЛІК ЖӘНЕ ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
175-188
. Сапанова Н.Д., Шілдебаев Ж.Б.
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ҮЙІРМЕЛЕР ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ
188-196

ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСНА

. Умирзакова Ж.С.
СТУДЕНТКЕ БАҒЫТТАЛҒАН ТӘСІЛДІ ЖЕТІЛДІРУ БАРЫСЫНДА БҰЛТТЫ ЖӘНЕ МОБИЛЬДІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
60-68
. Шолпанкулова Г.К., Утегенова М.С.
ИННОВАЦИЯЛЫҚ-БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
51-59
. Култаева С.С., Ким О.Я., Усербаева М.М.,Ким Е.С.
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ АҚШ ЖОҒАРҒЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
44-51
. Колумбаева Ш. Ж. , Ланцева Т.В.
ОҚУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ПАРАДИГМАСЫНДА ЦИФРЛІК МЕДИА ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН АКТ
35-43
. Тұрғынбаева Б.А., Оракова А.Ш., Корнилова Т.Б.
ҮЗДІКСІЗ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАРЫН ҚҰРАСТЫРУДЫҢ КЕЙБІР ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
22-35
. Майдангалиева Ж.А., Кузембаева Г.А., Ташмухамбетов Б.Г.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ӨҢІРЛІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАС ҒАЛЫМДАРЫНЫҢ (ОЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ МАНСАБЫНЫҢ БАСЫНДА) ҒЫЛЫМИ ӘЛЕУЕТІН АШУДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ ЖОО ТАРАПЫНАН ҚОЛДАУ ШАРАЛАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
5-21

3. Орта және орта білімнен кейінгі білім беру: оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәс

. Жумажанова К.И., Длимбетова Г.К.
ЭРГОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ, ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНІҢ ҚОЛЖЕТІМДІЛІГІ, ҚАУІПСІЗДІГІ РЕТІНДЕ
197-208
. Жанысбекова Ш.Т., Сырлыбаева Г.Т.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛГІН АРТТЫРУДАҒЫ ПРАГМАТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІҢ РӨЛІ
208-216
. Чернявская О.М., Колесникова А.М., Колесников Б.С.
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «СКАФФОЛДИНГ» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
216-227
. Бекбауова А.У., Туребаева К.Ж.
ОҚУШЫНЫҢ ПӘНГЕ ҚҰШТАРЛЫҒЫН АРТТЫРУДА STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
227-239
. Альжанова Б.С., Бисенгазиева А.С., Ихласова Ж.М., Өтегенова А.А
Квест технологиясының оқушылардың танымдық белсенділігіне әсері
239-250