Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 56 нәтиже 1 2 3 > >> 
. Нурбекова С.М., Айтпаева А.К., Алимбекова А.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ОЙЫН ӘРЕКЕТІ АРКЫЛЫ ДАМЫТУ
251-257
. Нурланов Ш.
АВТОЭТНОГРАФИЯЛЫҚ ӘДІС: ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
25-32
. Пентина Е.О., Кузнецова Т.Д.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛДЕР МҰҒАЛІМДЕРДІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
141-150
. Иргалиева Г.
УНИВЕРСИТЕТТЕ КОММУНИКАТИВТІ ТІЛГЕ ҮЙРЕТУ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ АМЕРИКАНДЫҚ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІ
120-125
. Аширимбетова М., Шаяхметова Д.
ШЕТ ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ МӘСЕЛЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ: ТӘЖІРИБЕ МЕН ҚАЗІРГІ ЗАМАН
43-49
. Толегенулы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ: ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ
33-40
.а. Ш.С. Демисенова
ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ ТҰЛҒА ТОЛЕРАНТТЫҒЫ МЕН ЭТНОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
60-66
. Ш.С. Демисенова
СУПЕРВИЗИЯ КАК ОРИЕНТИР В РАЗВИТИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ ПО ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЫ
77-86
. Ткач Г.М., Ли О.С., Керимбаев Н.Н.,Гарванов И.
МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ҰСЫНУ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ
321-330
. Шалгынбаева К.К.,Санатбай П.А.,Медеубаева К.
SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ОЛАРДЫҢ РӨЛІ
. Жомартова А.Д., Аубакирова С.Д., Акпарова Ж.М.
ПЕДАГОГТАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТАЛДАУ
32-43
. И.Р.Халитова,Н.О.Атемкулова, Г.К.Ширинбаева
ТАРИХИ МҰРАЛАР ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ РУХАНИ ДАЯРЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
180-187
. Кусаинов А.К., Хавайдарова М.М., Конырова Ж.Б.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЛАҢДАУШЫЛЫҒЫН ЖЕҢУ
165-175
. Шауеновa М.А., Айтпаева A.K., Абилбакиева Г.Т., Саудабаева Г.С.
КАЙҚАУЫСТЫҢ «ҚАБУСНАМАСЫН» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ:
72-78
. Ахметова Г.Макоелл Ц.
НЕГІЗДЕЛГЕН ТЕОРИЯ АРҚЫЛЫ КОНСТРУКТИВТІ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ БІРІНШІ КУРС ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
12-26
. Нургабыл Д.Н., Жайлаубаева Н.Н.
ПӘН АРАЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ АЯСЫНДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ МОДЕЛЬДЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДЫ ОҚЫТУДЫҢ АЛГОРИТМІ
144-154
. Сардарова Ж.И., Жұмашева Н.С., Мусагалиева Г.Б.
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ, ПРОБЛЕМАЛАРЫ
157-167
. Текесбаева А.М., Текесбаева Г.М.
Мақала ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА МУЛЬТИМЕДИА ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ: на казахском языке
187-196
. Жубандыкова А.М., Амангелді Ж.А.
УДК 373.2 МРНТИ 14.23.09 МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ЗИЯТЫН ЗАТТЫҚ-ДАМЫТУША ОРТА АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
279-286
. Досаева А.С., Тлеубай С.Т.
Ағылшын тілін оқытуда студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
75-82
. Сыздыкбаева А.Д., Сейдуалиева А.Н.
МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН БАҒАЛАУ (ҚАЗАҚСТАН ТӘЖІРИБЕСІ)
271-278
. Сагитова Ж.М.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ТƏЖІРИБЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУДЫҢ НЕГІЗІ
71-78
. Дроботенко Ю.Б.
ӘМБЕБАП ҚҰЗЫРЕТТЕР ЖОҒАРЫ БІЛІМНІҢ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТТАРЫНЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
23-32
. БижкеноваА.Е., Кабенова Д.М., Такуова З.С., Әділханұлы М.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ШЕТ ТІЛДІК БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҒДАЙЫ МЕН БОЛАШАҒЫ: ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
74-83
. Шарипов Б.Ж., Джусубалиева Д.М.
SMART-ОҚЫТУ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҢА ТӘСІЛ
39-44
1 - 25/ 56 нәтиже 1 2 3 > >>