Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 19/ 19 нәтиже
. Муталиева А.Ш., Шолпанкулова Г.К., Калкеева К.Р.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ПРАКТИКАНЫҢ МАҢЫЗЫ
115-127
. Абильдина С.К., Медиева С.Х., Асилбава Р.Б.,Аналбекова К.Т.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙНДЫ ҚОЛДАНУЫНДАҒЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫҢ РӨЛІ
71-85
. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. Сагитова Ж.М.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКТИКА ТƏЖІРИБЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУДЫҢ НЕГІЗІ
71-78
. Кдырбаева А.А., Рябова Е.В., Абдыкадыров А.О.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚПРАКТИКАБОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
198-204
. Абдигапбарова У.М., Берикханова А.Е., Стамбекова А.С.
ТжКБ ЖӘНЕ ЖОО БІТІРУШІЛЕРІНІҢ «ПЕДАГОГ» КӘСІБІНЕ ЕНУ МӘСЕЛЕСІ БОЙЫНША ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРДІ ТАЛДАУ НӘТИЖЕЛЕРІ
100-106
. Нурланов Ш.Н., Билялов Д.Н., Абсатова М.А.
HONORS COLLEGE АКАДЕМИЯЛЫҚ ҮСТЕМДІК МОДЕЛІ: ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ
5-13
. Биисова Г.И., Мадалиева Ж.Қ
ПЕДАГОГИКАДАҒЫ СИНЕРГЕТИКАЛЫҚ ТӘСІЛ: МӘСЕЛЕЛЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР
19-24
Колумбаева Ш.Ж. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
ӨЗІН-ӨЗІ ОҚШАУЛАУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫ ПРАКТИКАСЫ
129-136
. Шауеновa М.А., Айтпаева A.K., Абилбакиева Г.Т., Саудабаева Г.С.
КАЙҚАУЫСТЫҢ «ҚАБУСНАМАСЫН» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ:
72-78
. Балагазова С.Т., Болатхан Н., Кошербаев Ж.А.
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ ПЕДАГОГИКАСЫ ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ ӘДІСНАМАЛЫҚ БАҒДАРЛАР
26-35
. Абдильдаулы А., Мукашева Д.М., Бахтаулолова А.С.,Дауренбекова Ш.Ж., Тлеубай С.Т.
ОҚУ-ДАЛАЛЫҚ ПРАКТИКА АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
144-155
. Сманова А.А., Айтенова Э.А., Косшыгулова А.С.
ГЕРМАНИЯ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДУАЛЬДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗЕРТТЕЛУ МАҢЫЗЫ
94-107
. Ұ.М.Әбдіғапбарова, А.А.Сманова, А.Т.Кенжебаева
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА ДУАЛЬДІ ОҚЫТУ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ЕНДІРУДІҢ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ
112-119
. Жумыкбаевa А.К.,Аблаева М.К.
МҰҒАЛІМДЕРДІ АТТЕСТАЦИЯЛАУ: МҰҒАЛІМНІҢ РЕФЛЕКСИЯЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАРДЫ АНЫҚТАУ:
256-264
. Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О., Сарсенбаева Л.О., Асилбаева Ф.Б.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ ACTION RESEARCH-ТІ ЕНГІЗУДІҢ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАЛДАУ
24-36
. Ахметов А.А.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ БІЛІМ САПАСЫН БАСҚАРУ ТӘЖІРИБЕСІ
51-56
. Нурбекова С.М., Айтпаева А.К., Алимбекова А.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ОЙЫН ӘРЕКЕТІ АРКЫЛЫ ДАМЫТУ
251-257
. Метербаева К.М.,Ғарифолла А.М.,Аманжолова Ә.Н.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІЛЕРДІҢ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІН ЖЕТІЛДІРУДЕ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ШАРТТАРЫ
244-254
1 - 19/ 19 нәтиже