. Ахметов А.А.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ БІЛІМ САПАСЫН БАСҚАРУ ТӘЖІРИБЕСІ
51-56
. Книсарина М., Сыздыкбаева А.,Сейтенова С.,Байкулова А.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ БІЛІМ АЛУШЫ ЖАСТАРЫНЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫ ИНДЕКСІНІҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
6-15
. Лю Лицзюнь, Акрамова А.С.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯЛАУ АРҚЫЛЫ ИННОВАЦИЯЛАР МЕН ТАЛАНТТАРДЫ ДАМЫТУ
19-28
А.А. Кдырбаева А.А. Кдырбаева1 , Е.В. Рябова1 , А.С. Стамбекова1
ПЕДАГОГТЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН ЖЕТІЛДІРУ
16-22
Т.Н. Жүндібаева, Г.С. Примбетова, Қ.Е. Ағыбай Т.Н. Жүндібаева, Г.С. Примбетова, Қ.Е. Ағыбай
ҚАЗАҚСТАНДА SACERS ШКАЛАСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
144-149
. Чернявская О.М., Колесникова А.М., Колесников Б.С.
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «СКАФФОЛДИНГ» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
216-227
. Л.Е.Қойшығұлова , А.Кисамеденова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӨШБАСШЫЛЫҚ САПАЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
147-151
. Гаипов Д., Кожахмет С., Касымова Г.М., Тулепова С.Б.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ УНИВЕРСИТЕТТЕРДІ ХАЛЫҚАРАЛЫҚТАНДЫРУ АЯСЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУ: ӘДЕБИЕТКЕ ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
167-176
. Шакирова А.Д., Сейтенова С.С., Шакирова Н.Д.
БІЛІМГЕРЛЕРДІҢ ОҚУ ӘРЕКЕТІНІҢ НӘТИЖЕЛІЛІГІНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГТІҢ ӘСЕРІ
164-175
. Рахимбекова А.Т., Алпысбаева Н.С.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
101-108
. Тургунбаева Б.А., Агыбай К.Е.
«КӘСІБИ ҰТҚЫРЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
15-23
. Абдигапбарова У.М., Берикханова А.Е., Стамбекова А.С.
ТжКБ ЖӘНЕ ЖОО БІТІРУШІЛЕРІНІҢ «ПЕДАГОГ» КӘСІБІНЕ ЕНУ МӘСЕЛЕСІ БОЙЫНША ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРДІ ТАЛДАУ НӘТИЖЕЛЕРІ
100-106
. Жундыбаева Т.Н., Алимкул А.М., Баймбетова Г.А.
SACERS-UPDATED – МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫН БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ
345-355
. Сыздыкбаева А.Д., Сейдуалиева А.Н.
МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН БАҒАЛАУ (ҚАЗАҚСТАН ТӘЖІРИБЕСІ)
271-278
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.,Танатова А.Ж
Интеграциялық тәсіл жоғары педагогикалық білім беруді дамытудағы стратегиялық әдіснама ретінде
6-15
. Битлеуов А.А., Жумашева С.С.
ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИННОВАТИКАНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
232-240
. Юсуп П.К., Юсуп А.Н., Асилбаева Ф.Б.,Екрем Аян
БОЛАШАҚ МАМАННЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ ҚАЛЫПТАСУ АЛҒЫШАРТТАРЫ
154-162
. Лапина А.С.
ДАМУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ТАЛДАУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОПТИМИЗМ
26-37
. Книсарина М.М., Сисенова А.Т., Байкулова А.М., Жумалиева Г.С.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІН ДАМЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ОНЛАЙН ОҚЫТУ
46-56
. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ
5-13
. Байтасов А.А., Саркыткан К., Муздыбаева К.К.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАҺАНДЫҚ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
56-64
. Нишанбаева С.Х., Нишанбаева С.З. , Алимбекова Л.
«STEM» БІЛІМ БЕРУДІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
190-200
. Толегенулы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ: ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ ДАМУЫНЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІ
33-40
. Досаева А.С., Тлеубай С.Т.
Ағылшын тілін оқытуда студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
75-82
. Кыдырбаева Г.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
107-113