Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

26 - 50/ 235 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 
. Абсатова М.А., Бакирова З.А
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕСІНІҢ ЗЕРТТЕЛУІНІҢ ЖӘЙ- КҮЙІ
42-50
. Нурланов Ш.
АВТОЭТНОГРАФИЯЛЫҚ ӘДІС: ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУДІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
25-32
. Есимбекова А., Жакипбекова С., Петкова И.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЖОБАЛАУ-ЗЕРТТЕУ ӘРЕКЕТТЕРІН ТАЛДАУ
258-266
. Байдильдинова Д.К., Сарсенбаева Л.О., Асилбаева Ф.Б.
ACTION RESEARCH ТӘСІЛІ НЕГІЗІНДЕ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ҒЫЛЫМИ- ЗЕРТТЕУ БЕЛСЕНДІЛІГІН ЖЕТІЛДІРУ
119-135
. Шавалиева З.Ш., Сатынская А.К., Мучкин Д.П.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУ ӘРЕКЕТІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУШІЛІК АСПЕКТІЛЕРІ: БОЛАШАҚ ҰСТАЗДАРДЫ ӨЗДІГІНЕН БІЛІМ АЛУҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ КЕЙБІР АСПЕКТІЛЕРІ
162-168
. Погребная И.А., Семенихина С.Ф.
МЕКТЕПТЕ БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ЖОБАЛАУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ІСКЕ АСЫРУ
246-255
. Аскарбекова К.Б., Канаева З.К. , Ярошенко О.Г
ФАКУЛЬТАТИВТІК ОҚЫТУ 6-7 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ
91-96
. Мамытбаева Ж.А., Қияқбаева Ұ.Қ., Мамаева А.Е.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
48-52
А.А. Кдырбаева А.А. Кдырбаева1 , Е.В. Рябова1 , А.С. Стамбекова1
ПЕДАГОГТЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН ЖЕТІЛДІРУ
16-22
. Балагазова С.Т., Болатхан Н., Кошербаев Ж.А.
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ ПЕДАГОГИКАСЫ ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ ӘДІСНАМАЛЫҚ БАҒДАРЛАР
26-35
. Жомартова А.Д., Аубакирова С.Д., Акпарова Ж.М.
ПЕДАГОГТАРДЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ШЕТЕЛДІК ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТАЛДАУ
32-43
. Ахметова А.А., Бейсембаева Г.З.,Булатбаева К.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ШЕТ ТІЛДЕРІНЕ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-310
. Кулахметова А.Р., Оспанова У.А., Баймаханбетов М.А., Исаева Ж.К.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ШЕҢБЕРІН ӘЗІРЛЕУ
90-104
. Серкан Kелесуглу., Мамытбаева Ж.А., Сержанулы Б. .
БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ МАЗМҰНЫ
106-115
. Оспанова У.А., Гафу Г.Г.
ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА БАЙЛАНЫСТЫ ҒЫЛЫМИ ӘДЕБИЕТТЕРДІ ТАҚЫРЫПТЫҚ ТАЛДАУ
26-42
. Ахметова Г.Макоелл Ц.
НЕГІЗДЕЛГЕН ТЕОРИЯ АРҚЫЛЫ КОНСТРУКТИВТІ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ БІРІНШІ КУРС ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
12-26
. Сардарова Ж.И., Жұмашева Н.С., Мусагалиева Г.Б.
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ, ПРОБЛЕМАЛАРЫ
157-167
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БЛОКЧЕЙН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЕНГІЗУДІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ЗЕРТТЕУ
64-76
. Н.Е. Усенов Б.Ш. Абдуманапов
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА ОҚУШЫЛАРҒА ЭКОНОМИКАЛЫҚ-ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЗАҢДЫЛЫҚТАР МЕН ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
284-288
C.С. Жубакова, Б.С. Байменова C.С. Жубакова, Б.С. Байменова
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
112-116
А Манкеш,Ж Даулетбаева
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
362-366
Г Бобизода,А Утилова,К Селиканова
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫС КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
304-310
. Гаипов Д., Кожахмет С., Касымова Г.М., Тулепова С.Б.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ УНИВЕРСИТЕТТЕРДІ ХАЛЫҚАРАЛЫҚТАНДЫРУ АЯСЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУ: ӘДЕБИЕТКЕ ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
167-176
. Колумбаева Ш.Ж.,Нарбекова Б.М., Танатова А.Д.
«ON-LINE COMMUNITY»-ДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ВИРТУАЛДЫ РОМАНТИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ МЕН МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНЫҢ АУЫТҚУЛАРЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
5-25
. Омаров Б.,Куанышбаев Б., Исаев А.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ БІЛІМГЕРЛЕРІНІҢ САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҰСТАНУ ЖАҒДАЙЫ МЕН ӨМІР СҮРУ САПАСЫН АНЫҚТАУ
87-97
26 - 50/ 235 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>