іздеу
ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ҒЫЛЫМИ ТҮСІНІКТЕР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
286-297
СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗ БЕТІНШЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-СПОРТТЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ УӘЖДЕМЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ЖӘНЕ ДАМЫТУҒА ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР
97-107
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН АРТТЫРУДАҒЫ МҰҒАЛІМНІҢ РӨЛІ
349-353
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУДЕГІ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
202-206
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚОЛДАНУ ҮШІН БЛОКЧЕЙН ТЕХНОЛОГИЯСЫ ЭЛЕМЕНТТЕРІ БАР БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫНЫҢ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
114-127
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН КУРСТАРЫН ЕНГІЗУДІҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
54-58
ПЕДAГОГТІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІ – ПЕДAГОГИКAНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫН ЖӘНЕ ӘДІСНAМAСЫН МЕҢГЕРУ ҚҰРAЛЫ
48-55
в БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА КОЛЛАБОРАЦИЯЛЫҚ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН МАҢЫЗЫ
169-177
SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ОЛАРДЫҢ РӨЛІ
SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL RECOMMENDATIONS FOR DESIGNING A HYBRID EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR UNIVERSITY STUDENTS
36-43
ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ МОДЕЛІН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-216
ЖАҺАНДЫҚ СЫН-ҚАТЕРЛЕР ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ САНАСЫН ЖАҢҒЫРТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
85-94
СТУДЕНТТЕРДІ ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУҒА ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЕРІКТІЛІК ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУ
105-113
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕЙСТЕР БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДЕ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
169-175
ҚАЗАҚСТАН МЕН ЛАТВИЯДАҒЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ЖОБАЛАУДА МОДУЛЬДІК-ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДІ ТАЛДАУ
69-74
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН БИОЛОГИЯДАН ЛАБОРАТОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКУМДАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІН МОДЕЛДЕУ
249-255