. Кулданов Н.Т., Балагазова С.Т., Момбек А.А.
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ КРЕАТИВТІЛІК ҰҒЫМЫНЫҢ КОНЦЕПТОСФЕРАСЫ
55-62
. Игібаева А.Қ., Төлеуханова А.Д.
КИБЕРПЕДАГОГИКА–ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ САЛАСЫ РЕТІНДЕ
12-17
. Г.С.Саудабаева, Г.К.Шолпанқұлова, А.Д.Төлеуханова
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
66-73
. К.Г.Гаркуша С.А. Одинцова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
384-390
. Г.С. Майлыбаева М.С.Байдилданова
КІШІ МЕКТЕП ОҚУШЫСЫН ТӘРБИЕЛЕУДЕ ЖАНҰЯНЫҢ РОЛІ
373-378
М Алиев ,А Бейсенова
ОҚУШЫЛАРҒА ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ АРҚЫЛЫ ГЕОМОРФОЛОГИЯЛЫҚ ТҮСІНІК ҚАЛЫПТАСТЫРУ
310-314
. А.Ю. Губенко, Н.Н. Хан
БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕГІ БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫ
227-231
. Жилысбек С.Н., Сабиралиева Ж.Ы
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
216-222
Т.Г. Мальгаждарова Т.Г. Мальгаждарова
ӘСКЕРИ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ ОҚЫТУШЫСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
108-111
. Нуркенова Г.Қ., Маженова Р.Б.,Данек Я., Асакаева Д.С., Абилкасимова Г.К.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛУЫ
163-172
. Жорокпаева М.Д.
ШЕТЕЛ СТУДЕНТТЕРІН КОММУНИКАТИВТІК БАҒЫТТА ОҚЫТУ
225-232
. Сатыбалдиева А.У., Каймулдинова К.Д.
ДҮНИЕЖҮЗІ ХАЛҚЫНЫҢ ҚҰРАМЫ ЖӘНЕ МӘДЕНИЕТ ОРТАЛЫҚТАРЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
162-170
. Кудышева А.А., Попандопуло А.С., Щербакова Е.П., Жумадирова К.К.
ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛЫ
275-285
. Бектурова М.Б., Дянкова Г.
ФОРМУЛАЛЫҚ СЕКВЕНЦИЯЛАРДЫ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
94-100
. Шолпанкулова Г.К., Утегенова М.С.
ИННОВАЦИЯЛЫҚ-БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
51-59
. Кажғалиева А.М.,Акажанова А.А.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЖОО-НА БЕЙІМДЕЛУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
145-153
. Стамбекова А.С., Нуржанова С.А., Оспанкулов Е.
МОБИЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫ МОДЕЛІ
109-126
. Жундыбаева Т.Н., Алимкул А.М., Баймбетова Г.А.
SACERS-UPDATED – МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫН БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ
345-355
. Турарова А.Н.,Айтенова Э.А.,Оралымбетова Г.Ү., Сманова А.А.
в БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТІ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДА КОЛЛАБОРАЦИЯЛЫҚ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МӘНІ МЕН МАҢЫЗЫ
169-177
. Шадырова А.Б.
ҒАЛЫМ ЗЕРТТЕУШІЛЕРДІҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ «ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ»ҰҒЫМЫНЫҢ КОНТЕНТ-ТАЛДАУЫ
78-88
. Утешкалиева А.М. , Нургалиева А.К.
каз МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫН САҚТАУДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМНЫҢ РӨЛІ
219-227
. Жанатбекова Н.Ж., Майлыбаева Г.С.,Абдулаева А.Б.
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ: Мақала ҚР Бiлiм және ғылым министрлігінің гранттық қаржыландыруы бойынша AP08856314 «Оқушыларды қашықтықтан оқытуға педагогтердің дайындығын қалыптастыру» тақырыбында орындалатын ғылыми жоба аясында дайындалған.
196-204
. Жумабаева А.Е., Базарбекова Р.Ж., Нуржанова С.А., Жұмабаева Ж.А.
МОБИЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ МҮМКІНДІКТЕРІ
156-165
. Сапанова Н.Д., Шілдебаев Ж.Б.
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ҮЙІРМЕЛЕР ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ
188-196