Search
1 - 17 of 17 items
FEATURES OF THE FORMATION OF INCLUSIVE COMPETENCIES OF TEACHERS WORKING IN GENERAL EDUCATION ORGANIZATIONS: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160
ACCESSIBILITY AND CHALLENGES OF MODERN ELECTRONIC TECHNOLOGIES IN DEVELOPING DIGITAL LEARNING AND INCLUSIVE EDUCATION (using the example of schools)
331-342
CONTENT- ANALYSIS OF THE CONCEPT OF «INCLUSIVE EDUCATION» IN THE WORKS OF SCIENTIFIC RESEARCHERS
78-88
FORMATION OF THE FOUNDATIONS OF SELF-REALIZATION OF PRESCHOOLERS IN THE PROCESS OF FAMILIARIZATION WITH THE SURROUNDING WORLD
328-339
INTELLECTUAL DISCRIMINATION OF CHILDREN IN THE HISTORY AND MODERN PERIOD OF THE CHILDREN'S MOVEMENT OF KAZAKHSTAN
40-52
PROBLEMS OF USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN EDUCATION: Мақала ҚР Бiлiм және ғылым министрлігінің гранттық қаржыландыруы бойынша AP08856314 «Оқушыларды қашықтықтан оқытуға педагогтердің дайындығын қалыптастыру» тақырыбында орындалатын ғылыми жоба аясында дайындалған.
196-204
PEDAGOGICAL FOUNDATIONS FOR THE INTRODUCTION OF ELECTIVE COURSES «GEOGRAPHY OF CULTURE» IN GENERAL-EDUCATION SCHOOLS
289-293
PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR REDUCING THE LEVEL OF ANXIETY IN HIGH SCHOOL STUDENTS IN THE COVID-19 PANDEMIC
175-184
TEACHER ATTESTATION: IDENTIFYING THE FACTORS INFLUENCING TEACHER REFLECTIVE SKILLS: 1,2 Centre for pedagogical measurements of Autonomous educational organization "Nazarbayev Intellectual schools", Nur-Sultan city, Kazakhstan
256-264
1 - 17 of 17 items