. Шадырова А.Б.
ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ МОДЕЛІН ЖОБАЛАУ
299-310
. Нургабыл Д.Н., Жайлаубаева Н.Н.
ПӘН АРАЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ АЯСЫНДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ МОДЕЛЬДЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДЫ ОҚЫТУДЫҢ АЛГОРИТМІ
144-154
. Колумбаева Ш.Ж., Абсатова М.А., Нурланов Ш.Н., Ногаева А.
ЖАҢА ФОРМАЦИЯДАҒЫ ДИРЕКТОР - КӨШБАСШЫ МОДЕЛІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕМЕСІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
5-16
. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. Машрипханова Г.А., Кыдырбаева Г.Т.,Есейқызы А.
ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚЫТУ МОДЕЛІН ҚОЛДАНУ МҮМКІНДІКТЕРІ
208-216
. Беркинбаева Г.О., Баешов А.Б., Чилдибаев Ж.Б., Абдимуталип Н.А.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ҮЛГІЛІК МОДЕЛІН ЖАСАУ (Іле Алатауы Мемлекеттік Ұлттық табиғи паркінің мысалында)
127-136
. Сыздыкова А.К., Джусупова Д.Б
БИОТЕХНОЛОГИЯ МАМАНДЫҚТАРЫН ОҚЫТУДА КОМПЬЮТЕРЛІК МОДЕЛЬДЕУДІ ПАЙДАЛАНУДЫҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
167-176
. Жумагелдиева А.Д., Абаева Г.А., Турыскулов У.Ж.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮЛГІСІ
136-145
. Стамбекова А.С., Нуржанова С.А., Оспанкулов Е.
МОБИЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫ МОДЕЛІ
109-126
. Жампеисова К.К.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУШЫ ЖАСТАРЫН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ МОДЕЛІ
5-16
К.К. Жампеисова К.К. Жампеисова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУШЫ ЖАСТАРЫН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ МОДЕЛІ
7-15
. Алимбаева С.К., Нұрадин Г.Б.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖОБАЛАУ
18-24
. Жанатбекова Н.Ж., Абдулаева А.Б., Есенгабылов И.Ж.
ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІ
222- 233
. Акылбеков К. А., Каймулдинова К. Д., Карбаева Ш. Ш.
Педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ мамандардың геоэкономикалық құзыреттерін жобалау моделі
7-14
. Шарипов Б. Ж., Джусубалиева Д.М.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА АРАЛАС ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
15-25
. Игенбаева Б.Н., Смыкова М.Р., Шильдибеков Е.Ж.
МАМАНДАРДЫ ТИІМДІ ДАЯРЛАУДЫҢ АЖЫРАМАС ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
114-135
. Жусип Э.М., Альмухамбетов Б.А., Еркебаева А.Н.
САРАЛАП ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘМБЕБАП ОҚУ ӘРЕКЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ МОДЕЛІ
345-357
. Ocпaнкулoв Е.Е., Кунай С., Ахметов Б.Р.
ЖОО-ның ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ «FLIP » ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛIКТЕРI
95-100
. Бельгибаева Г.К., Жұмкенова Ә.Д.
the МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
213-226
. Ш.Ж. Колумбаева, Т. В. Ланцева
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
126-131
. Жарменова Б.К., Курманбаев Р.Х., Хамзина Ш.Ш.
БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ҮДЕРІСІНДЕ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
52-63
Жалгасова А.А. А.А.Жалгасова , Қойшығұлова Л.Е., Жубангалиева Г.Г.
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АНДРАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ МЕН ҚАҒИДАЛАР
25-30
. Баданбекқызы З., Сейдалиева Г.О.
ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ
222-230
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚОЛДАНУ ҮШІН БЛОКЧЕЙН ТЕХНОЛОГИЯСЫ ЭЛЕМЕНТТЕРІ БАР БІЛІМ БЕРУ ПОРТАЛЫНЫҢ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
114-127
. М.С. Каракулова, М.Ж. Сұлтанбек , А.С. Тазабекова
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТҰҒЫРЛАРЫ
216-226