іздеу
МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗІНДІК ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН БАҒАЛАУ
340-354
CHATGPT, MIDJOURNEY НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ УНИВЕРСИТЕТІ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ САПАСЫНА ӘСЕРІ
138-150
БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ПРОБЛЕМАЛЫҚ-ІЗДЕУ ЕСЕПТЕРІ ЖҮЙЕСІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
226-237
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ ҚАЗАҚСТАННЫҢ КИЕЛІ КЕҢІСТІГІН ЗЕРДЕЛЕУ КЕЗІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ (Түркістан облысы мысалында)
215-226
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК БЕЛСЕНДІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМИ-ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
42-54
НЕГІЗДЕЛГЕН ТЕОРИЯ АРҚЫЛЫ КОНСТРУКТИВТІ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ БІРІНШІ КУРС ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
12-26
КИБЕРБУЛЛИНГКЕ ҚАРСЫ ІС - ӘРЕКЕТ СТРАТЕГИЯЛАРЫ МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ҚОРҒАНСЫЗДЫҚ ДЕҢГЕЙІ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫСЫ
302-314
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЗЕРТТЕУШІЛЕРІ МЕН АДАМДАР АРАСЫНДАҒЫ ҚИЫЛЫСТЫ ЗЕРТТЕУ: АКАДЕМИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕ CHATGPT ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫ ТАЛДАУ
13-19
ПӘН АРАЛЫҚ БІЛІМДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ АЯСЫНДА ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ МОДЕЛЬДЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДЫ ОҚЫТУДЫҢ АЛГОРИТМІ
144-154
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРІ
289-303
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
245-255
ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ДАЙЫНДЫҒЫН АНЫҚТАУ
52-68
ТАРИХ САБАҒЫНДА «ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ» (AСTION RESEARCH) ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТІН ДАМЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
276-290
ВИЗУАЛДЫ ЖӘНЕ СЫНИ ОЙЛАУ НЕГІЗІНДЕ МЕКТЕПАЛДЫ ТОБЫ БАЛАЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ
357-367
WEB 2.0 ҚОЛДАЙТЫН ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ 8-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҒАЛАМДЫҚ ЖЫЛЫНУ ТУРАЛЫ ТҮСІНІКТЕРІ МЕН ПІКІРЛЕРІНЕ ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ: КЛИМАТ ПЕН АУА ҚОЗҒАЛЫСЫ ТАҚЫРЫБЫ МЫСАЛЫНДА
288-295
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНДЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ: УНИВЕРСИТЕТ ТӘЖІРИБЕСІН ТАЛДАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ МАНСАПҚА ӘСЕРІ
224-235
МАЗАСЫЗДЫҚ КӨРІНІСТЕРІМЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
359-370
