Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 19/ 19 нәтиже
. Кусаинов А.К., Хавайдарова М.М., Конырова Ж.Б.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЛАҢДАУШЫЛЫҒЫН ЖЕҢУ
165-175
. Акпарова Ж.М., Keнан A., Aюпова Г.T.
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ: БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДИАГНОСТИКАСЫ
54-67
. Нурдиллаева Р.Н.,Мейрбек А.Н.
БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНДАЯРЛАУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫН ФИЗИКАЛЫҚ ХИМИЯ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
186-196
. Ахметова Г.
ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕТЕРОГЕНДІ ТОПТАРДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
196-207
. Құдайбергенова К.Т., Игенбаева Р.Т.
С СЫР СҮЛЕЙЛЕРІ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫНЫҢ ТӘЛІМ-ТӘРБИЕЛІК МӘНІ
105-116
. Жанатбекова Н.Ж., Абдулаева А.Б., Есенгабылов И.Ж.
ФИЗИКА САБАҚТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІ
222- 233
. Чернявская О.М., Колесникова А.М., Колесников Б.С.
ОҚУШЫЛАРДЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «СКАФФОЛДИНГ» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
216-227
. Жунусбекова А., Уайдуллакызы Э.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ КӘСІПКЕРЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
203-211
. Тургунбаева Б.А., Агыбай К.Е.
«КӘСІБИ ҰТҚЫРЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
15-23
. А.Ж.Өтемісова, Ж.Ә.Шоқыбаев
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ГУМАНИЗАЦИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
256-264
. Балгинбаева Н.Е., Акжолова А.Т.
БОЛАШАҚ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГТЕРІН БИЗНЕС-ИННОВАЦИЯ НЕГІЗІНДЕ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУ
167-176
. Жанадилова Қ.Б.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
11-25
. Шотыбаева Л.А., Абаева Г.А.
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН БАҒАЛАУ
355-368
. Садуакас Г.Т., Омарова Г.Ж., Абдыкадыров А.О.
Сәдуақас 1 Г.Ж.Омарова 2 А.О.Абд БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЗДІКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ БІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ:
238-248
. Мордвинцева И.Ю., Ордабаева Р.Б., Сурабалдиева Б.Т.
ҚАЗАҚСТАНДА ШЕТЕЛДІК СТУДЕНТТЕРДІҢ БЕЙІМДЕЛУІН ИНКЛЮЗИВТІ ҚОЛДАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
249-256
. Байдалиев Д.Д.
ЖАҺАНДЫҚ СЫН-ҚАТЕРЛЕР ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ САНАСЫН ЖАҢҒЫРТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
85-94
. Мухаметкаиров А.Е.,Аплашова А.Ж., Кудышева А.А.
Жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары
197-205
. Рыбальченко А.С., Абильдинова Г.М.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН БАҚЫЛАУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӘЗІРЛЕМЕ ҚҰРУ
184-195
. М.М. Зұлпыхарова, Г.Т. Сәдуақас, М.Ж. Сұлтанбек
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
31-41
1 - 19/ 19 нәтиже