. Тугелбаева Ж.Н., Жұмабаева Ә.Е.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУДЕГІ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
202-206
. Кыдырова С.Р., Ланцева Т.В., Одинцова С.А., Аубакирова К.Ф.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ СЫНЫПТА ОҚУ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУДІ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕС
337-345
. Кдырбаева А.А., Рябова Е.В., Абдыкадыров А.О.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚПРАКТИКАБОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
198-204
. Сахипова Г.К., Жазыкова М.К.,Жусупова Ж.А.
Ағылшын тілі сабағында бастауыш мектеп жасындағы балалардың интеллектуалды дамуы
346-358
. Ли Е.Д., Жандауова Ш.Е., Байжанова С.А.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҰҒАЛІМДІ ДАЯРЛАУ ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚИЫНДЫҚТАРЫНА ЖАУАП РЕТІНДЕ
195-200
. Ерахметқызы Ж., Адилбекова Л.М.
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
171-179
. Ш.С. Демисенова
СУПЕРВИЗИЯ КАК ОРИЕНТИР В РАЗВИТИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ ПО ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЫ
77-86
. Бахтиярова Г.Р., Кукенов Ж.Ж.
ҚА ЗА Қ ЭТНО ПЕДА ГО ГИКА МА ТЕРИА ЛДА РЫ НЕГІЗІНДЕ О ҚУШЫЛА РДЫҢ ҚҰНДЫЛЫҚ БА ҒДА РЛА РЫН ҚА ЛЫПТА СТЫРУ
220-228
. Г.Б.Ракишева М.А.Кененбаева
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ МАҢЫЗДАЛЫҒЫ
401-408
. Муканова К.К.
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ОҚЫТУ МӘСЕЛЕСІ ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ
88-97
. Ж.Б.Карашева, Л.М.Искакова
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН АРТТЫРУДАҒЫ МҰҒАЛІМНІҢ РӨЛІ
349-353
. Усенова М.Э., Жиенбаева Н.Б.
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК БЕЛСЕНДІЛІГІ МЕН СӨЙЛЕУ ДЕҢГЕЙІНІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫН ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУ
311-316
. Жусип Э.М., Сайдахметов Б.,Умирзахова Г.А.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘМБЕБАП ОҚУ ӘРЕКЕТТЕРІНЕ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ СИПАТТАМА
279-288
Д.М. Найманова Д.М. Найманова, Л.А. Лебедева
ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТІНІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРЫНДА ИНТЕГРАТИВТІ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫНЫҢ МӘНІ ЖӘНЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖОЛДАРЫ
136-144
. А.Калыкбаева А.К.Сатова
SMART ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ (БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ НЕГІЗІНДЕ)
408-414
. Сайдахметов Б., Фейзулдаева С.А. , Бекжанова Ж.
ЦИФРЛЫ РЕСУРСТАР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
297-311
. Садуакас Г.Т., Итенова Н.К., Абдуллина Г.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ – БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ
201-207
. Н.С.Сәрсенова А.Бисембиева
СЫНИ ОЙЛАУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТІЛ МЕНГЕРУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
390-394
. Садибекова С.С. , Амирова А.С.
КОЛЛЕДЖ СТУДЕНТТЕРІНІҢ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУДАҒЫ ОҚЫТУ РЕСУРСЫ – АҚПАРАТТЫҚ РЕСУРСТАРДЫҢ ҚОЛДАНЫЛУЫ
213-218
. Ыбыраимжанов К.Т., Майлыбаева Г.С., Киясова Б.А.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
96-104
. Рахмет У.Р., Шалабаева Ж.С., Омар А.И.
КӨРНЕКІЛІКТЕР – БАЛАЛАРДЫҢ СЕНСОРЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
285-293
. Булатбаева К.Н.,1 Тарджибаева С.К., Ахметова Б.С., Тойынбекова Р.Ж.
ПЕДАГОГ-НУТРИЦИОНИСТТІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МОДЕЛІ
76-85
. Жанабаева К.К., Санай Г.Е., Еримова А.Ж.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН ДАМЫТУДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
180-190
. Aкыновa Ж.М., Халитова И.Р., Турдaлиевa Э.Д.
ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
299-310
. А.Қ. Ахметова, Л.О. Бірімғазина
ӘБІЛАХАТ ЕСПАЕВ ӘНДЕРІ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
232-239