. Копжасарова У.И., Жетписбаева Б.А., Изотова А.С.
УНИВЕРСИТЕТТЕ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА АРАЛАС ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ
16-24
. Ергалиева А.Б., Шаяхметова Д.Б.
СТУДЕНТТЕР МЕН ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН-КУРСТАРЫН ҚОЛДАНУҒА КӨЗҚАРАСТАРЫ
88-95
. Ткач Г.М., Ли О.С., Керимбаев Н.Н.,Гарванов И.
МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ҰСЫНУ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ШЫНДЫҚ
321-330
. Шмигирилова И.Б., Дарбаева Д.К., Рыбалко Н.А.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИЗАЙН ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
46-53
. Aбдулина М. Е.
КОРОНОВИРУС ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
339-345
. Ахметов Ж.У., Абдулаева А.Б., Жанатбекова Н.Ж.
ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН КУРСТАРДЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
116-125
. Бегалиева С.Б., Шмакова Е.С.
ЭЛЕКТИВТІ КУРСТЫ ҚҰРУ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ КЕЗІНДЕ ЗАМАНАУИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
44-52
. Асанова Б.С.,Бекбаева T.A.
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН ДАМЫТУДАҒЫ САНДЫҚ КІТАПХАНАЛАРДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
56-69
. Казбай П.А., Сагындык Н.Б.
ҚАЗАҚТЫҢ ЭПОСТЫҚ ЖЫРЫ «ҚОБЫЛАНДЫ БАТЫРДЫ» ОРТА МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
354-362
. Базарбекова Р.Ж., Нуржанова С.А., Оспанкулов Е.Е.
ТАҢДАУ ПӘНДЕРІ АРҚЫЛЫ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БАЗАЛЫҚ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
61-71
. Маликова Н.Т.
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
58-66
. Aбдулинa М.Е., Сaрсенбaевa Ф.Г., Шинтaевa Л.A.
ЦИФРЛІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДЫҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ДИНАМИКАСЫ
125-136
. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ
5-13
. Жусипбекова Ш.Е., Ибраева М.К., Сейтенова С.С
The БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ КӘСІБИ ДАЙЫНДАУДАҒЫ «ЭЛЕКТРОТЕХНИКА ЖӘНЕ ЭЛЕКТРОНИКА НЕГІЗДЕРІ» ПӘНІН ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
211-221
. Абдигапбарова У.М., Жиенбаева Н.Б., Садирбекова Д.К.
SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL RECOMMENDATIONS FOR DESIGNING A HYBRID EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR UNIVERSITY STUDENTS
36-43