. Абдримова Ф.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІН КЛАКС-ПЕДАГОГИКА НЕГІЗІНДЕ ИННОВAЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУ
187-194
. Султанова М.С., Муканова А.Б., Ахметжанова Д.С.
прокейс КЕЙС ӘДІСІН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
. Закирова Д.И.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІ: ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
. Ермаханов Б., Данияров Т., Искакова Л.,Тұрғанәлі Қ.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ БІЛІМГЕРЛЕРІ АРАСЫНДА САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫ ШКАЛАСЫН (WHOQOL-BREF-KAZ) ҚОЛДАНЫСҚА ЕНДІРУ
235-246
. Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О., Сарсенбаева Л.О., Асилбаева Ф.Б.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ ACTION RESEARCH-ТІ ЕНГІЗУДІҢ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАЛДАУ
24-36
. Кудышева А.А., Попандопуло А.С., Щербакова Е.П., Жумадирова К.К.
ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛЫ
275-285
. Шумейко Т.С., Божевольная Н.В.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, ТЕХНИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ БОЙЫНША ОҚУ ҚҰРАЛЫН ӘЗІРЛЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
76-90
. Копжасарова У.И., Жетписбаева Б.А., Изотова А.С.
УНИВЕРСИТЕТТЕ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА АРАЛАС ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ
16-24
. Зыкрина С.Ж
ҚҰРЫЛЫМДАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУҒА ӘСЕРІ
310-320
. Ахметова А.А., Бейсембаева Г.З.,Булатбаева К.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ШЕТ ТІЛДЕРІНЕ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-310
. Тулекова Г.М.,Кударова Н.А.,Юношева Н.Ф.,Касимбекова Б.А.,Зубайраева З.А.
СТУДЕНТТЕРДІҢ HYFLEX ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫ ҚАБЫЛДАУЫ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНІҢ КЕЙСІ
52-68
. Пентина Е.О., Кузнецова Т.Д., Кулибина Н.В.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ИНТЕГРАЦИЯЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ
212-223
. Жумагелдиева А.Д., Абаева Г.А., Турыскулов У.Ж.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮЛГІСІ
136-145
. Длимбетова Г.К., Дзятковская Е.Н., Абенова С.У.,Тайбулдинова С.А
«ЖАСЫЛ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ» ДАМУ ТӘЖІРИБЕСІН ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ СИПАТТАУ
61-69
. Рамазанова Д., Книссарина М.,Тугайбаева А.,Есенгулова М.,Мухтаров С.
ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘРБИЕ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУ
182-194
. Курбанбеков Б.А.,Раманкулов Ш.Ж., Битибаева Ж.М.,Паттаев А.М.,Усембаева И.Б.
БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДА 3D МОДЕЛЬДЕУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
172-181
. Ахметов Ж.У., Абдулаева А.Б., Жанатбекова Н.Ж.
ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН КУРСТАРДЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
116-125
. Искакова Л.М., Алпысбай Л.А., Ермаханов Б.Ө.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН STEM БАҒДАРЛАМАЛАРЫ АРҚЫЛЫ СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
228-238
. Гладковская И., Шатаева А.М., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
140-151
. Фриджерио А.
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЗЕРТТЕУШІЛЕРІ МЕН АДАМДАР АРАСЫНДАҒЫ ҚИЫЛЫСТЫ ЗЕРТТЕУ: АКАДЕМИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕ CHATGPT ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫ ТАЛДАУ
13-19
. Дузелбаева А.Б., Мовкебаева З.А., Хамитова Д.С.,Дюсенбаева Б.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУГЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ
256-266
Нұралықызы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ:
151-161
. Нурланов Ш.Н., Билялов Д.Н., Абсатова М.А.
HONORS COLLEGE АКАДЕМИЯЛЫҚ ҮСТЕМДІК МОДЕЛІ: ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖӘНЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ
5-13
. Куспанова А.К.,Саванчиева А.С., Сабденалиева Г.М.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ МЕН ФАКТОРЛАРЫ
199-206
. Сарсенбаева Г.Х., Жумабаева А.Е.
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ БІЛІМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ТРАНСВЕРСАЛЬДІ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
267-275