. Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕМЕС ПРОФИЛЬДЕГІ ЖОО ОҚЫТУШЫСЫ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰРАУЫШ ТУРАЛЫ
6-12
. Ахметов А.А., Кошербаева А.Н., Чевикбаш С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАСҚАРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
280-288
. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
А.А. Кдырбаева А.А. Кдырбаева, А.Б. Акпаева, А.С. Стамбекова
"ИНФОРМАТИКА" ҚОСЫМША МАМАНДАНДЫРУМЕН БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
105-113
. Айтпаева А.К., Абитова Г.Т.
СЫРТҚЫ ӘЛЕММЕН ТАНЫСУ ПРОЦЕСІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
328-339
Баялина А.М., Дәмекова С.К. Баялина А.М., Дәмекова С.К.
МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІНІҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
137-143
. Байменова Б.С., Жубакова С.С., Киясова Б. А.
РАЗВИТИЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КОМПЕТЕНЦИЙ У СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
193-198
. Утегенова М.С., Шолпанкулова Г.К., Муталиева А.Ш.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
48-60
. Пентина Е.О., Кузнецова Т.Д.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛДЕР МҰҒАЛІМДЕРДІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
141-150
. А.М.Усенова, М.М.Книсарина
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БАСҚАРУШЫЛЫҚ ІСКЕРЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ АСПЕКТІСІ
169-174
Г.К. Шолпанқұлова, Ш.Ж. Колумбаева, Б.Т. Махметова Шолпанкулова Г.К., Колумбаева Ш.Ж., Махметова Б.Т
ПӘНАРАЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
95-102
. Анаркулова Э.И., Аманбаева М.Б ., Богоявленский А.П.
БИОЛОГ СТУДЕНТТЕР АРАСЫНДА ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
111-115
Нұралықызы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ:
151-161
. Мухаметкаиров А.Е.,Аплашова А.Ж., Кудышева А.А.
Жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларын (soft skills) дамытудың психологиялық-педагогикалық шарттары
197-205