ГУЛЬМИРА САБЫРОВНА
МЕКТЕПТЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ
143-154
. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
. Нишанбаева С.Х., Садуакас Г.Т., Абилхаирова Ж.А.
ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ҒЫЛЫМИ ТҮСІНІКТЕР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
286-297
. Халикова К.З., Идрисов С.Н., Тульбасова Б.К.
ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
149-156
. С.М. Медведева, А.Қ. Артықбаева , О.М. Медведева
СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИСКУРСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҚСАТЫНДА ДИСКУССИЯҒА ОҚЫТУ
229-239
. Алимбаева С.К., Нұрадин Г.Б.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖОБАЛАУ
18-24
. Болысханова М.Ж., Зулпыхар Ж.Е.
АРАЛАС ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП СТУДЕНТТЕРГЕ БАҒЫТАЛҒАН ТӘСІЛДІ ЕНГІЗУ
99-114
. Абдильдаулы А.,Мукашева Д.М.,Тлеубай С.Т., Мартина Хаас
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНДЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ: УНИВЕРСИТЕТ ТӘЖІРИБЕСІН ТАЛДАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ МАНСАПҚА ӘСЕРІ
224-235
. Алтынбеков Ш.Е., Аширбаев Н.К.,Дуйсебаева П.С.
ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ОЛИМПИАДАЛАРҒА ҚАТЫСУҒА ДАЙЫНДЫҚ ЖҮЙЕСІ
251-261
. Курманбаева А.А., Жаппар К.З., Алдабергенкызы Л..
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ
80-86
. Лю Лицзюнь, Акрамова А.С.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯЛАУ АРҚЫЛЫ ИННОВАЦИЯЛАР МЕН ТАЛАНТТАРДЫ ДАМЫТУ
19-28
. Г.С. Саудабева, М.А. Айтбаева
ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КӘСІПТІК ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУ НЕГІЗДЕРІ
260-264
. A.K. Жунусова, A.Алтонаян, A.A. Головчун
МӘДЕНИАРАЛЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ МОДЕЛЬДЕУ ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУ
24-31
. Туреханова Ж. , Хан Н. Н
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ОҚУШЫЛАРЫН КОНЦЕРТТІК ОРЫНДАУШЫЛЫҚҚА СӘТТІ ДАЙЫНДАУДЫҢ ФАКТОРЫ
56-64
Жалгасова А.А. А.А.Жалгасова , Қойшығұлова Л.Е., Жубангалиева Г.Г.
ҮЗДІКСІЗ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АНДРАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ МЕН ҚАҒИДАЛАР
25-30