Том 83 № 3 (2024): Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы журналы, "Педагогика ғылымдары" сериясы
Жарияланған:
September 2024
Тұтас шығарылым
Мектепке дейінгі, бастауыш білім беру,арнайы және қосымша білім беру мәселелері
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ГЕЙМИФИКАЦИЯ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРТУ
364-381
ИНКЛЮЗИВТІ СЫНЫПТЫҢ ПРОФИЛІ: БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫН МӘДЕНИ ТҰРҒЫДАН РАСТАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСТІНДЕ ҚОЛДАНЫЛУЫ
348-364
МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН МЕКТЕПТЕРДЕ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ТӘСІЛДІ ҚОЛДАНУ
381-390
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру: мәселелер, инновациялар жә
КӨРКЕМ БІЛІМ БЕРУ МАМАНДЫҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ РУХАНИ ДҮНИЕТАНЫМЫН ЭТНОДИЗАЙН НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ МОДЕЛІ
254-267
ЭЛЕКТРОНДЫҚ РЕСУРСТАР БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
230-236
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУҒА ТҰРАҚТЫ МОТИВАЦИЯ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ИКЕМДІЛІГІНІҢ ҚҰРАМДАС БӨЛІГІ РЕТІНДЕ
156-168
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
188-209
БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЕРДІ КӘСІБИ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУ МҮМКІНДІКТЕРІ
177-188
ACTION RESEARCH ТЕОРИЯСЫ МЕН ҮЗДІК ТӘЖІРИБЕЛЕРІНІҢ ДИССЕМИНАЦИЯСЫ ЖОО ОҚЫТУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
123-136
ЖОҒАРЫ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ ПРОБЛЕМАЛЫҚ-БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
246-253
БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ STEM ЗЕРТХАНАСЫН ҚОЛДАНУҒА ДАЯРЛАУ
210-222
Орта және орта білімнен кейінгі білім беру: оқыту мен тәрбиелеудің өзекті мәс
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК РӨЛДЕРІНІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ИГЕРУ БОЙЫНША ТӘРБИЕЛІК МІНДЕТТЕР
335-347
6 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДА ГЕОГРАФИЯ САБАҚТАРЫНДА ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖӘНЕ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
281-293
МЕКТЕП ГЕОГРАФИЯСЫН ОҚЫТУДАҒЫ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРИБЕСІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
268-280
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ САБАҚТАРЫНДА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕТАКОГНИТИВТІК ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ДАМУЫН ЗЕРТТЕУ
324-334
ЭЛЕКТИВТІ КУРС, 9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЗЕРТТЕУГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
293-302
КИБЕРБУЛЛИНГКЕ ҚАРСЫ ІС - ӘРЕКЕТ СТРАТЕГИЯЛАРЫ МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ҚОРҒАНСЫЗДЫҚ ДЕҢГЕЙІ АРАСЫНДАҒЫ БАЙЛАНЫСЫ
302-314
МӘТІНГЕ НЕГІЗДЕЛГЕН ТӘСІЛДЕР АРҚЫЛЫ АЙТЫЛЫМ МЕН МӘДЕНИ СӘЙКЕСТІКТІ АРТТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ
315-323
ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСНА
ТІЛДІК ТЕСТІЛЕУДІ ҚҰРАСТЫРУ ҮДЕРІСІНІҢ НЕГІЗГІ КЕЗЕҢДЕРІ ЖӘНЕ ЖАРАМДЫЛЫҚТЫ ТАЛДАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ: ГАЗИ ТӨМЕР КЕ
92-102
ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ДАМУ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘЛ-АУҚАТ ФАКТОРЛАРЫ: ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ ТАЛДАУ ЖӘНЕ КЛАСТЕРЛЕУ
102-110
ТҮРКИЯДАҒЫ SCRATCH БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН ЖАСАЛҒАН ДОКТОРЛЫҚ ДИССЕРТАЦИЯЛАРДЫҢ МЕТА-ТАЛДАУЫ
25-36
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚЫЗМЕТІН ЖАҢАДАН БАСТАҒАН ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ БЕЙІМДЕЛУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
37-47
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АТА-АНАЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ: СТРАТЕГИЯЛАР МЕН ӘДІСТЕР
110-122
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛДАР ЖӘНЕ CLIL: КРИТЕРИЙЛЕРГЕ СӘЙКЕС ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫН ТАЛДАУ
81-92
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЗЕРТТЕУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН МҰҒАЛІМ БІЛІМІ: БАҒДАРЛАМАЛАР ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТТЕРДІ ТАЛДАУ
5-14
ОРЫС ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ БЕЙВЕРБАЛДЫ ЭТНОМӘДЕНИ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: БІЛІМ БЕРУ ТӘСІЛДЕРІ
61-70