Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

іздеу

1 - 25/ 91 нәтиже 1 2 3 4 > >> 
. Турысбаева А.Ж., Туралбаева А.Т.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕТАПӘНДІК НӘТИЖЕЛЕРІН ДАМЫТУДА ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУДЫ ҚОЛДАНУДЫ МОДЕЛЬДЕУ
419-437
. Амирова А.С., Измагамбетова Р.К., Жарикбаева Д.Р.
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ: БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУДЕГІ САПАНЫ АРТТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ
405-418
. Нишанбаева С.Х., Садуакас Г.Т., Абилхаирова Ж.А.
ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ ҒЫЛЫМИ ТҮСІНІКТЕР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
286-297
. Мейрбеков А., Нышанова С., Бураева Ж., Нурахметова З.
10-11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА КОГНИТИВТІ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
331-349
. Смаилова Д.Е., Хан Н.Н., Каратаева Т.О., Аспанова Г.Р.
МЕДИА БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕДИА САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
331-344
. Кариев А., Мамбеталиева А., Туралбаева А., Манабаева С.Е.
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫУДЫҢ МОДЕЛІ
223-236
. Колумбаева Ш.Ж., Жанбеков Х.Н.,Сайдахметов Б.С.,Косшыгулова А.С.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СЫНЫПТАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ"ПЕДАГОГ" МАМАНДЫҒЫН ТАҢДАУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН КӘСІБИ БАҒДАРЛАУ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНД
265-275
. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
. Ыбыраимжанов К.Т., Бекбаева М.Ф., Радченко Н.Н.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ҰЛТТЫҚ ТӘЛІМ-ТӘРБИЕ МҰРАЛАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУ
118-131
. Ыбыраимжанов К.Т., Майлыбаева Г.С., Киясова Б.А.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
96-104
. Аралбаева А.Г., Сурабалдиева Б.Т.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МЕДИА САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
376-383
. Каратаева Т.О., Хан Н.Н.
МЕТАТАНЫМДЫҚ ДАҒДЫЛАР БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
326-337
. Карашева Ж.Б.,Дарибаева М.Д., Кожагельдиева С.С.
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
204-219
. Стамбекова Ж.К., Жумабаева А.Е.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛАУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
176-186
. Садуакас Г.Т., Омарова Г.Ж., Абдыкадыров А.О.
Сәдуақас 1 Г.Ж.Омарова 2 А.О.Абд БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЗДІКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ БІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ:
238-248
. Г.С. Саудабаева, А.Д. Төлеуханова
ЖОҒАРҒЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗДЕРІ
123-128
. Амирова А.А., Измагамбетова Р.К.
Өзін-өзі бағалау КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ НЕГІЗІНДЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӨЗІН ӨЗІ БАҒАЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
345-354
. Кыдырбаева Г.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
107-113
. Жекеева А.Е., Жумабаева А.Е.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
353-366
. Оспанбекова М.Н., Турикпенова С.Ж., Искакова Л.М.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МАМАНДАРЫН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ АУДИОВИЗУАЛДЫ ОҚУ МАТЕРИАЛДАРЫ НЕГІЗІНДЕ ҰЙЫМДАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
261-275
. Сарсекулова Д.М., Баймуханбетов Б., Махметова Б.Т., Кожамкулова Н.С.
ОҚУ ДИАЛОГЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
390-405
. Стамбекова А.С., Нуржанова С.А., Оспанкулов Е.
МОБИЛЬДІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП ПЕДАГОГТЕРІН ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ-МАЗМҰНДЫ МОДЕЛІ
109-126
. Жанадилова Қ.Б.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ МЕТАҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
11-25
А.А. Кдырбаева А.А. Кдырбаева, А.Б. Акпаева, А.С. Стамбекова
"ИНФОРМАТИКА" ҚОСЫМША МАМАНДАНДЫРУМЕН БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
105-113
. Жусип Э.М., Сайдахметов Б.,Умирзахова Г.А.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘМБЕБАП ОҚУ ӘРЕКЕТТЕРІНЕ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ СИПАТТАМА
279-288
1 - 25/ 91 нәтиже 1 2 3 4 > >>