Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 20/ 20 нәтиже
. Сенькина Г.Е., Ауелбек М.А.
ОНЛАЙН СИМУЛЯТОРЛАР НЕГІЗІНДЕ РОБОТОТЕХНИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
127-136
. Шумейко Т.С., Божевольная Н.В., Жарлыкасов Б.Ж.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТЕХНИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ҮШІН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ІСКЕ АСЫРУДАҒЫ БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
239-253
. Ахметов Ж.У., Абдулаева А.Б., Жанатбекова Н.Ж.
ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН КУРСТАРДЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
116-125
. Бахтиярова Г.Р.
ЦИФРЛЫҚ ДӘУІРДЕ ОҚЫТУ ДИЗАЙНЫН ҚҰРУДА ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРДІ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
65-71
. Книсарина М.М., Сисенова А.Т., Байкулова А.М., Жумалиева Г.С.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖАУАПКЕРШІЛІГІН ДАМЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ОНЛАЙН ОҚЫТУ
46-56
Г.К. Шолпанқұлова, Ш.Ж. Колумбаева, Б.Т. Махметова Шолпанкулова Г.К., Колумбаева Ш.Ж., Махметова Б.Т
ПӘНАРАЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
95-102
. Кусаинов А.К., Хавайдарова М.М., Конырова Ж.Б.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЛАҢДАУШЫЛЫҒЫН ЖЕҢУ
165-175
. Ахметова А.А., Бейсембаева Г.З.,Булатбаева К.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ШЕТ ТІЛДЕРІНЕ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-310
. Сакибаев С.Р., Сакибаева Б.Р., Байдильдинов Т.Ж.,Тулебаев Е.Б.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНЫҢ ОҚУ ҮРДІСІНДЕ M-LEARNING-ті ПАЙДАЛАНУ
70-83
. Ергалиева А.Б., Шаяхметова Д.Б.
СТУДЕНТТЕР МЕН ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ЖАППАЙ АШЫҚ ОНЛАЙН-КУРСТАРЫН ҚОЛДАНУҒА КӨЗҚАРАСТАРЫ
88-95
. Болысханова М.Ж., Зулпыхар Ж.Е.
АРАЛАС ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ БҰЛТТЫ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП СТУДЕНТТЕРГЕ БАҒЫТАЛҒАН ТӘСІЛДІ ЕНГІЗУ
99-114
. Култаева С.С., Ким О.Я., Усербаева М.М.,Ким Е.С.
ЖАҺАНДАНУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ АҚШ ЖОҒАРҒЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
44-51
. Жантлеева М.Т ., Мейрбеков А.К.,Сейтова М.Е.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ГИБРИДТІК ТӘСІЛ: HYBRID APPROACH IN TEACHING ENGLISH
180-187
. Киясова Б.А.
ОНЛАЙН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТІҢ МАҢЫЗДЫ МІНДЕТІ
52-58
. Абдигапбарова У.М., Исабаева Д.Н., Қасымова Д.Т., Иманкулова М.А
ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕГІ БЕЛСЕНДІЛІКТІ МОНИТОРИНГІЛЕУ: ЖЕЛІДЕГІ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІ МЕН ЦИФРЛЫҚ ЭТИКЕТТІҢ КІЛТІ РЕТІНДЕ
187-201
. Кадирсизова Ш.Б , Жунусова Ж.М.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА EDTECH ЖОБАЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
202-211
. Карашева Ж.Б.,Дарибаева М.Д., Кожагельдиева С.С.
БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ
204-219
. Бексұлтан Б.Б., Жаксибаева Ж.М.
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕ ҚОЛДАНУДЫҢ АСПЕКТІЛЕРІ
342-352
. Асанова Б.С.,Бекбаева T.A.
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН ДАМЫТУДАҒЫ САНДЫҚ КІТАПХАНАЛАРДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
56-69
. Ахметова Г.Макоелл Ц.
НЕГІЗДЕЛГЕН ТЕОРИЯ АРҚЫЛЫ КОНСТРУКТИВТІ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ БІРІНШІ КУРС ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ
12-26
1 - 20/ 20 нәтиже