іздеу
ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕТЕРОГЕНДІ ТОПТАРДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
196-207
САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ КӘСІБИ-НЕГІЗДЕЛЕТІН ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
227-235
БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
201-213
ЕСТІУІНДЕ АУЫТҚУЫ БАР ОҚУШЫЛАРДЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕ ОҚЫТУДА ВЕРБОТОНАЛЬДЫ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕСІНІҢ НЕГІЗДЕРІ
325-330
ЖОО-ДА БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
214-228
МӘДЕНИАРАЛЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ МОДЕЛЬДЕУ ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУ
24-31
CLIL КОНТЕКСТІНДЕГІ САБАҚТА АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ЖОҒАРЫ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІНДЕ ҚОЛДАНУ: ЭКОНОМИСТ-СТУДЕНТТЕРДІҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
244-248
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕЙСТЕР БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДЕ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
169-175
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛДЕР МҰҒАЛІМДЕРДІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
141-150