. Ыбыраимжанов К.Т., Майлыбаева Г.С., Киясова Б.А.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
96-104
. Утегенова М.С., Шолпанкулова Г.К., Муталиева А.Ш.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
48-60
. Рахимбекова А.Т., Алпысбаева Н.С.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ КӘСІБИ ЖӘНЕ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІНЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
101-108
. Утилова А.М., Сатынская А.К., Шакенова Т.Ж.
ТӘЛІМГЕРЛІК МЕКТЕПТЕГІ ЖАС ПЕДАГОГТАРДЫ ДЕРБЕСТЕНДІРІЛГЕН СҮЙЕМЕЛДЕУДІҢ БІР ТҮРІ РЕТІНДЕ
96-105
. Есимгалиева Т.М.,Косшыгулова А.С.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
150-157
. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.
ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ
241-263
. Шолпанкулова Г.К., Султанова Э., Сайдахметов Б.С.
МӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
68-78
. Рамазанова Д., Книссарина М.,Тугайбаева А.,Есенгулова М.,Мухтаров С.
ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘРБИЕ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУ
182-194
. Абдигапбарова У.М., Жиенбаева Н.Б., Садирбекова Д.К.
SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL RECOMMENDATIONS FOR DESIGNING A HYBRID EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR UNIVERSITY STUDENTS
36-43
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н.
Жоғары педагогикалық білім берудегі интеграцияның, интеграциялық процестердің әдіснамалық негіздері
5-12
. Шакирова А.Д., Сейтенова С.С., Шакирова Н.Д.
БІЛІМГЕРЛЕРДІҢ ОҚУ ӘРЕКЕТІНІҢ НӘТИЖЕЛІЛІГІНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТРЕНИНГТІҢ ӘСЕРІ
164-175
. Лапина А.С.
ДАМУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ТАЛДАУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОПТИМИЗМ
26-37
. Алимова К.Ш.,Нуржанова С.А.,Аралбаева А.Г.
ПЕДAГОГТІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІ – ПЕДAГОГИКAНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫН ЖӘНЕ ӘДІСНAМAСЫН МЕҢГЕРУ ҚҰРAЛЫ
48-55
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.,Танатова А.Ж
Интеграциялық тәсіл жоғары педагогикалық білім беруді дамытудағы стратегиялық әдіснама ретінде
6-15
. Шолпанқұлова Г.К.
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ЭЛЕКТРОНДЫ БІЛІМ РЕСУРСТАРЫН ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
39-45
. С.А.Ұзақбаева
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ОНЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
49-54