. Султанова М.С., Муканова А.Б., Ахметжанова Д.С.
прокейс КЕЙС ӘДІСІН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
. Рыскалиев С.Н., Мухтаров С.М., Култанов Д.Т.
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ БАСҚАРУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
295-304
. Бектурова М.Б., Дянкова Г.
ФОРМУЛАЛЫҚ СЕКВЕНЦИЯЛАРДЫ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
94-100
. Жорокпаева М.Д.
ШЕТЕЛ СТУДЕНТТЕРІН КОММУНИКАТИВТІК БАҒЫТТА ОҚЫТУ
225-232
. Текесбаева А.М., Текесбаева Г.М.
Мақала ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА МУЛЬТИМЕДИА ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ: на казахском языке
187-196
. К.З. Халикова
БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛЫҚ ЖҮЙЕГЕ КӨШІРУДІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
41-49
. Узакбаева С.А., Абилова З. Т., Балтиева Р.Ю.
РЕФЛЕКСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ МАҢЫЗДЫ ШАРТЫ РЕТІНДЕ
32-41
. Закирова Д.И.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІ: ЖҮЙЕЛІ ШОЛУ
А.Т. Қожағұлов А.Т. Қожағұлов
ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІНДЕГІ АРТ-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ РӨЛІ МЕН МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
133-137
. А.Е. Ибраимкулов, А.С. Еримбетова, Б.С. Кубеков
КВЕСТ ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСАТЫН СУБЪЕКТІЛЕРІ АРАСЫНДАҒЫ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСТІКТІҢ ЖАҢАШЫЛДЫҚ ФОРМАСЫ РЕТІНДЕГІ РОЛІ
264-268
. Есенаманова К.М., Аринова Б.А., Джанпейсова Ж.М.
БОЛАШАҚ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЕРДІҢ АКМЕОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ДАМЫТУДАҒЫ АКТ-НЫҢ РӨЛІ
136-144
. Баданбекқызы З., Сейдалиева Г.О.
ОҚЫТУДЫҢ ПӘН МЕН ТІЛДІК КІРІКТІРІЛГЕН ТӘСІЛІН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУЛЫҚ ҚҰРАСТЫРУ ӘДІСІ
222-230
. Клычниязова Г.Н.
МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ФАКТОРЫРЕТІНДЕ
214-222
. А.Б.Елькеева, Б.А.Киясова
ІСКЕРЛІК ОЙЫН БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
170-174
. Кажғалиева А.М.,Акажанова А.А.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ЖОО-НА БЕЙІМДЕЛУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
145-153
. Калкаева А.Б., Головчун А.А.
ТЕХНИКАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЖАҒДАЙДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ
190-202
. Щербакова Е.П.
ЗАМАНАУИ ДИДАКТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ДУАЛЬДЫ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
107-118