. Кариев А., Мамбеталиева А., Туралбаева А., Манабаева С.Е.
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫУДЫҢ МОДЕЛІ
223-236
. Хырхынбай Ж., Сагалиева Ж., Жанайхан Е., Сақтағанов Б., Абдихайымова Г.
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТІНІ ҚОЛДАНУ
53-61
. Джандильдинов М.К., Ерсултанова Г.Т.
БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ КӨМЕГІМЕН ҒЫЛЫМИ ЖАЗУ: ШОЛУ (2019–2024)
30-45
. Фриджерио А.
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЗЕРТТЕУШІЛЕРІ МЕН АДАМДАР АРАСЫНДАҒЫ ҚИЫЛЫСТЫ ЗЕРТТЕУ: АКАДЕМИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕ CHATGPT ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫ ТАЛДАУ
13-19
. Сержанкызы Ж., Турашова Ш.П.
ГЕНЕРАТИВТІ ЖИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚАЗАҚ ТІЛІ БІЛІМІНДЕ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ҚЫРЛАРЫ
312-319
. Манап Е., Амиргалиев Б.Е., Белощицкий А.А., Сарсенова Ж., Байшемиров Ж.
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІҢ МАНСАП КЕҢЕС БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ МАҢЫЗЫНА ЖҮЙЕЛІ ӘДЕБИ ШОЛУ
35-43
. Жумашева С.С., Битлеуов А.А.
CHATGPT, MIDJOURNEY НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІЛЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ УНИВЕРСИТЕТІ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ САПАСЫНА ӘСЕРІ
138-150
. Сейтова М.Е., Халматова З.У.,Қазыханқызы Л.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕР ПІКІРІН ЗЕРТТЕУ
69-78
. М.Қ. Құрсабаев, Ұ.Қ. Қияқбаева, Н.Дәулет
БАЛАЛАРДЫҢ «BAIRN-BALA ROBOTS» КИБЕРҚОҒАМЫ –ТҰРАҚТЫ ТЕХНОТРОНДЫ БІЛІМ КЕҢІСТІГІ
176-185
. Абдулина М.Е., Гавриш Н.В., Мамытбаева Ж.А.
АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ ЖИ ҚҰРАЛДАРЫ БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАР МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЙЫНДАУДЫҢ НЕГІЗГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТЫ РЕТІНДЕ
120-132
. Курсабаев М.К., Сайдахметов Б.С., Cержанұлы Б.
МЕКТЕПТЕГІ ЕҢБЕК ТӘРБИЕСІ ҮРДІСІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ САНАСЫН ДАМЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОБЛЕМАЛАРЫ
349-357
. Нишанбаева С.Х., Нишанбаева С.З. , Алимбекова Л.
«STEM» БІЛІМ БЕРУДІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
190-200