. Букабаева Б.Е., Кемелбекова З.А., Ержанова Г.А.
CLIL- ПЕДАГОГІНІҢ ҚҰЗЫРЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ
38-45
. Жунисбаева А.С., Бегалиева С.Б., Федорченко Л.А.
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ КРИТЕРИЯЛАРЫ, КӨРСЕТКІШТЕРІ ЖӘНЕ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ
219-227
. Мендекенова А.Д., Джусубалиева Д.М.
САНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ КӘСІБИ-НЕГІЗДЕЛЕТІН ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
227-235
. Сатынская А.К., Утилова А.М.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГЫНЫҢ ПРОФЕССИОГРАММАСЫ
73-82
. Есимгалиева Т.М.,Косшыгулова А.С.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
150-157
. Ахметова М.К., Орынбаева У.К., Касымбекова М.А., Жылтырова Ж.Т.
ТІЛДІК ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ШЕТТІЛДІК КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
176-193
. Айтпаева А.К., Абитова Г.Т.
СЫРТҚЫ ӘЛЕММЕН ТАНЫСУ ПРОЦЕСІНДЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗДЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
328-339
. Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕМЕС ПРОФИЛЬДЕГІ ЖОО ОҚЫТУШЫСЫ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰРАУЫШ ТУРАЛЫ
6-12
. Карманова А.С., Мадыбекова Г.М., Бектенов Н.А., Кавак Н.
БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
238-251
. Мальгаждарова Т.Г.
КӘСІБИ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ӘСКЕРИ ЖОО-ДА КУРСАНТТАРДЫ ДАЯРЛАУ
161-164
. Акылбеков К. А., Каймулдинова К. Д., Карбаева Ш. Ш.
Педагогикалық жоғары оқу орындарында болашақ мамандардың геоэкономикалық құзыреттерін жобалау моделі
7-14
. Есімғалиева Т. М.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
151-155
. Жумагелдиева А.Д., Абаева Г.А., Турыскулов У.Ж.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДА ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҮЛГІСІ
136-145