. Б.Т. Есингельдинов, Н.К. Аширбаев, М.Б. Абсатова
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ДАМУ ТАРИХЫ
42-47
. Берикханова А.Е., Бипажанова А.Б., Сайфуллақыз Б
ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
249-253
. И.Б. Шмигирилова, А.С. Рванова, А.А. Таджигитов
ПОРТФОЛИО БОЛАШАҚ МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІН ДАЙЫНДАУДА БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
86-92
. Метербаева К.М. , КиясоваБ.А.
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ
83-87
. Жундыбаева Т.Н., Алимкул А.М., Баймбетова Г.А.
SACERS-UPDATED – МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫН БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ
345-355
. Тулентаева Г.С., Сейлова З.Т., Беркимбаев К.М.
STEAM БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДАРДЫ ДАЯРЛАУ ҮШІН ЖОҒАРЫ МАТЕМАТИКА МАЗМҰНЫН ЖӘНЕ ОҚУ КЕШЕНІН ӘЗІРЛЕУ
154-167
. Жумыкбаевa А.К.,Аблаева М.К.
МҰҒАЛІМДЕРДІ АТТЕСТАЦИЯЛАУ: МҰҒАЛІМНІҢ РЕФЛЕКСИЯЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАРДЫ АНЫҚТАУ:
256-264
. Ш.К. Құрманбаева, С.А. Ислямова
СТУДЕНТ БІЛІМІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
132-137
. К.З. Халықова
КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
101-106