Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

іздеу

1 - 14/ 14 нәтиже
. Изат М.М., Киякбаева У.К., В.Байрактар
Мектеп жасына дейінгі ересек топ балаларының қияткерлік дағдысын дамытушы ойындар арқылы қалыптастыру
331-337
. Жубакова С.С., Шалгынбаева К.К., Албытова Н.П., Шолпанкулова Г.К.
МЕКТЕПТЕГІ БУЛЛИНГ МӘСЕЛЕСІ: ДИАГНОСТИКА, ЕРЕКШЕЛІКТЕР, ҰСЫНЫСТАР
358-370
. Асылбек А.М., Бельгибаева Г.К.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК МӘДЕНИЕТІН ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
290-299
. Айтпаева А.К., Акпарова Ж.М.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ӘРТҮРЛІ НҰСҚАЛАРЫ БАР ҚОҒАММЕН ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ
109-117
. Ахметова А.И., Абдрахманов А.Э., Абдрахманова Р.Б., Бекжанова Б.Ж.
ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДАҒЫ ТРАВМАТИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛАУ
452-466
. Муканова К.К.
АХМЕТ БАЙТҰРСЫНҰЛЫНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ОҚЫТУ МӘСЕЛЕСІ ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ
88-97
. Баймахова А.Ш.
МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНДA АУЫТҚУЫ БАР ЖЕТКІНШЕКТЕРДІ ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
312-325
. Мовкебаева З.А., Сюй-фу-шун Н.В.
ИНКЛЮЗИВТІ МӘДЕНИЕТТІҢ МАҢЫЗДЫ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ
13-25
. Галиева А.Н., Калиева Ж.Т.
А ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ҰЙЫМДАРДА ЖҰМЫС ЖАСАЙТЫН ПЕДАГОГТАРДЫҢ ИНКЛЮЗИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
154-160
. У.К.Кыякбаева, А.И.Булшекбаева, Р.Е.Каримова
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ДАРАЛАНДЫРУ МЕН ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ
319-321
. Л.Е. Агеева, Т.А. Левченко
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫПТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ
309-313
. А.Б. Конысбаева Р.К.Бекмагамбетова Г.И.Казахбаева
ЗАМАНАУИ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛЫ ОТБАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
378-384
. Г.С. Майлыбаева М.С.Байдилданова
КІШІ МЕКТЕП ОҚУШЫСЫН ТӘРБИЕЛЕУДЕ ЖАНҰЯНЫҢ РОЛІ
373-378
А Капенова,М Кузетова
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ САЛАСЫН ДАМЫТУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОЙЫННЫҢ РӨЛІ
354-357
1 - 14/ 14 нәтиже