Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

іздеу

1 - 14/ 14 нәтиже
. Балагазова С.Т., Болатхан Н., Кошербаев Ж.А.
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ ПЕДАГОГИКАСЫ ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ ӘДІСНАМАЛЫҚ БАҒДАРЛАР
26-35
. Ибраева К.Е., Махметова Б.Т., Уразалиева М.А., Бейсембаева А.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНА БОЛАШАҚ МУЗЫКА МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
188-198
. Даркембаева А.Б.,Кужагулова Г.Е.,Махметова A.A.,Марчинковска Б.
КӨРУ ҚАБІЛЕТІ БҰЗЫЛҒАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫН ҰЛТТЫҚ МУЗЫКА АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
321-331
. Кулданов Н.Т., Балагазова С.Т., Кошербаев Ж.А.
БОЛАШАҚ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БАКАЛАВРЛАРЫНЫҢ КРЕАТИВТІЛІГІНІҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ
51-61
. К.Г.Гаркуша С.А. Одинцова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
384-390
. Туреханова Ж. , Хан Н. Н
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ОҚУШЫЛАРЫН КОНЦЕРТТІК ОРЫНДАУШЫЛЫҚҚА СӘТТІ ДАЙЫНДАУДЫҢ ФАКТОРЫ
56-64
. Кулданов Н.Т., Балагазова С.Т., Момбек А.А.
МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ КРЕАТИВТІЛІК ҰҒЫМЫНЫҢ КОНЦЕПТОСФЕРАСЫ
55-62
. А.Қ. Ахметова, Л.О. Бірімғазина
ӘБІЛАХАТ ЕСПАЕВ ӘНДЕРІ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
232-239
. РысбековаР.М., Махметова Б.Т., Бейсембаева А.А.
СЫНЫПТАН ТЫС БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДЫҢ ОҚУШЫЛАРЫНА ПАТРИОТТЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ФОРМАЛАРЫ ЖӘНЕ ӘДІСТЕРІ
228-237
. Әлқожаева Н.С., Батырбекова Д.Д.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ АНИМАТОРЛЫҚ ӘРЕКЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУДА АРТ-ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ ЖҰМЫСЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
155-164
. Махметова Б.Т., Уразалиева М.А., Мырзаханова Д.Б.
МУЗЫКА САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
233-239
. М.М. Зұлпыхарова, Г.Т. Сәдуақас, М.Ж. Сұлтанбек
«АКАДЕМИЯЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
31-41
. Архипова Н.В., Абельтаева Ж.Е.
ЖОҒАРЫ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ ПРОБЛЕМАЛЫҚ-БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
246-253
. Султанова М.С., Муканова А.Б., Ахметжанова Д.С.
прокейс КЕЙС ӘДІСІН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
1 - 14/ 14 нәтиже