. З.А. Мовкебаева, Д.С. Хамитова
МҮГЕДЕК СТУДЕНТТЕР ҮШІН ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ
71-76
. Нуркенова Г.Қ., Маженова Р.Б.,Данек Я., Асакаева Д.С., Абилкасимова Г.К.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛУЫ
163-172
Колумбаева Ш.Ж. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
ӨЗІН-ӨЗІ ОҚШАУЛАУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫ ПРАКТИКАСЫ
129-136
. Каримова А.Т., Курбанбеков Б.А., Али Чорух
МЕКТЕПТЕГІ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН ОҚЫТУДА ЗАМАНАУИ ВИРТУАЛДЫ ЗЕРТХАНАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖАСАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
294-303
. Сардарова Ж.И., Жұмашева Н.С., Мусагалиева Г.Б.
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: БҮГІНГІ ЖАҒДАЙЫ, ПРОБЛЕМАЛАРЫ
157-167
. Киясова Б.А.
ОНЛАЙН БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ, ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТІҢ МАҢЫЗДЫ МІНДЕТІ
52-58
. Мардахаев Л. В.
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ КӘСІБИ-БАҒЫТТАЛҒАН ӘЛЕУМЕТТЕНУІНЕ ӘСЕРІ
32-38
. Жантлеева М.Т ., Мейрбеков А.К.,Сейтова М.Е.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ГИБРИДТІК ТӘСІЛ: HYBRID APPROACH IN TEACHING ENGLISH
180-187