. Кударова К.Т., Бимашева Г.С., Искакова Ш.Г.
Ағылшын тілін шетел тілі ретінде меңгерудің нәтижелілігіне арналған геймификацияланған оқытудың тиімділігі: мета-талдау
78-89
. Кулахметова А.Р., Оспанова У.А., Баймаханбетов М.А., Исаева Ж.К.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖОО ТҮЛЕКТЕРІНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ШЕҢБЕРІН ӘЗІРЛЕУ
90-104
Т.Н. Жүндібаева, Г.С. Примбетова, Қ.Е. Ағыбай Т.Н. Жүндібаева, Г.С. Примбетова, Қ.Е. Ағыбай
ҚАЗАҚСТАНДА SACERS ШКАЛАСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН БАҒАЛАУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
144-149
. Егизбаева Л., Жазыкова М.К., Мустояпова А.С., Акиева А.С., Аралбай А.К.
CLIL ЖӘНЕ CLIL ЕМЕС ТОПТАРДАҒЫ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕР АРАСЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУ ДЕҢГЕЙЛЕРІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
147-154
Т.Г. Мальгаждарова Т.Г. Мальгаждарова
ӘСКЕРИ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ ОҚЫТУШЫСЫНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
108-111
. Мальгаждарова Т.Г.
КӘСІБИ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ӘСКЕРИ ЖОО-ДА КУРСАНТТАРДЫ ДАЯРЛАУ
161-164
. Шуиншина Ш.М., Жумагулова З.А.,Дору M.
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ФУНЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
328-340
. Кадирсизова Ш.Б , Жунусова Ж.М.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА EDTECH ЖОБАЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
202-211