. O.V. Syurmen L.Yu. Mirzoyeva
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУЫ БІЛІМ БЕРУДІҢ САПАСЫН ЖАҚСАРТУДЫҢ НЕГІЗІ
34-40
. Карымсакова А.Е., Абильдинова Г.М.,Кыдырбекова А.Б., Кажиакпарова Ж.С.
ҚАЗАҚСТАН МЕН РЕСЕЙ ФЕДЕРАЦИЯСЫНДАҒЫ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ НАШАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТТАРЫНА САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ.
276-287
. Колумбаева Ш. Ж., Ланцева Т.В.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДЕГІ РЕЖИМНІҢ ЖАРИЯЛЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ СЫНИ ПЕДАГОГИКА ТҰРҒЫСЫНАН БІЛІМ БЕРУ САЯСАТЫ
108-118
. Кыдырбаева Г.
КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
107-113
. Маликова Г.Қ., Жуматаева Е.
ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ МАЗМҰНЫНДАҒЫ ТЕКТІЛІКТІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗІ
48-59
. Книсарина М., Сыздыкбаева А.,Сейтенова С.,Байкулова А.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ БІЛІМ АЛУШЫ ЖАСТАРЫНЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫ ИНДЕКСІНІҢ ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
6-15
. Ахметова А.А., Бейсембаева Г.З.,Булатбаева К.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ШЕТ ТІЛДЕРІНЕ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-310