. Кударова К.Т., Бимашева Г.С., Искакова Ш.Г.
Ағылшын тілін шетел тілі ретінде меңгерудің нәтижелілігіне арналған геймификацияланған оқытудың тиімділігі: мета-талдау
78-89
. Сейтова М.Е., Халматова З.У.,Қазыханқызы Л.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕР ПІКІРІН ЗЕРТТЕУ
69-78
. Абдуллина Т.Т., Баданбеккызы З.
ДИСКУССИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ СӨЙЛЕСІМ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ СТРАТЕГИЯСЫ РЕТІНДЕГІ ҚОЛДАНУ
90-97
. Аширимбетова М., Шаяхметова Д.
ШЕТ ТІЛІНДЕ БІЛІМ БЕРУДЕГІ МӘСЕЛЕГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУ: ТӘЖІРИБЕ МЕН ҚАЗІРГІ ЗАМАН
43-49
. Иргалиева Г.
УНИВЕРСИТЕТТЕ КОММУНИКАТИВТІ ТІЛГЕ ҮЙРЕТУ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ АМЕРИКАНДЫҚ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІ
120-125
. Г.А.Ризаходжаева, П.А.Кудабаева, Э.А.Айтенова
БОЛАШАҚ ТУРИЗМ МАМАНДАРЫНЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕУДІ ҮЙРЕТУ МӘСЕЛЕСІ
206-210
. Ибрагим A.М.
ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНДЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ЖОБАЛЫҚ-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ
115-120