. Копжасарова У.И., Жетписбаева Б.А., Изотова А.С.
УНИВЕРСИТЕТТЕ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА АРАЛАС ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ
16-24
. Ланцева Т.В.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІГІНЕ ОҚЫТУ СТИЛІ МЕН ОҚЫТУДЫН ӘСЕРІ
46-56
. Абаева Г.А. , Берикханова А.Е., Сапаргалиева Б.О.,Серикова С.К.
ҚАЗАҚСТАНДА ЖОҒАРЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДУАЛЬДЫ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
69-80
. Кыдырова С.Р., Ланцева Т.В., Одинцова С.А., Аубакирова К.Ф.
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ СЫНЫПТА ОҚУ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУДІ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕС
337-345
. Ахметова А.А., Бейсембаева Г.З.,Булатбаева К.Н.
ОҚУШЫЛАРДЫ ШЕТ ТІЛДЕРІНЕ ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІ
298-310
. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В., Киясова Б.А.
ОНЛАЙН БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ПЕДАГОГТЫҢ ЭМОЦИЯЛЫҚ ЕҢБЕГІ
71-77
Колумбаева Ш.Ж. Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В.
ӨЗІН-ӨЗІ ОҚШАУЛАУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫ ПРАКТИКАСЫ
129-136