. Абдигапбарова У.М., Жиенбаева Н.Б., Садирбекова Д.К.
SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL RECOMMENDATIONS FOR DESIGNING A HYBRID EDUCATIONAL ENVIRONMENT FOR UNIVERSITY STUDENTS
36-43
. Жантлеева М.Т ., Мейрбеков А.К.,Сейтова М.Е.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ГИБРИДТІК ТӘСІЛ: HYBRID APPROACH IN TEACHING ENGLISH
180-187
. Тулекова Г.М.,Кударова Н.А.,Юношева Н.Ф.,Касимбекова Б.А.,Зубайраева З.А.
СТУДЕНТТЕРДІҢ HYFLEX ГИБРИДТІ ОҚЫТУДЫ ҚАБЫЛДАУЫ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНІҢ КЕЙСІ
52-68
. Шарипов Б. Ж., Джусубалиева Д.М.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА АРАЛАС ОҚЫТУ МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
15-25
. Примкулова Д.П., Жусупова Ж.А., Ержанова Г.А.
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АТА-АНАЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ: СТРАТЕГИЯЛАР МЕН ӘДІСТЕР
110-122
. Копжасарова У.И., Жетписбаева Б.А., Изотова А.С.
УНИВЕРСИТЕТТЕ ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУ БАРЫСЫНДА АРАЛАС ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ
16-24