. Сыздыкбаева А.Д., Абдигапбарова У.М.
ОҚУ БАРЫСЫНДАҒЫ АКАДЕМИЯЛЫҚ АЛАЯҚТЫҚ АКТОРЛАРЫ
29-39
. Кдырбаева А.А., Рябова Е.В., Абдыкадыров А.О.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚПРАКТИКАБОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
198-204
. Нишанбаева С.Х., Нишанбаева С.З. , Алимбекова Л.
«STEM» БІЛІМ БЕРУДІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
190-200
. Арынова Г.Ғ., Уайсова Г.И.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ИНТЕЛЛЕКТІСІН ДАМЫТУДАҒЫ ОҚУ ДИАЛОГЫНЫҢ МҮМКІНДІГІ
267-277
. Сейтказы П.Б., Кулдашева Н.У., Жумагалиева Г. Ж.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫ ӨЗІН–ӨЗІ РЕТТЕУІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
240-250
. Утегенова М.С., Шолпанкулова Г.К., Муталиева А.Ш.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ КӘСІБИ ТАБЫСТЫЛЫҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
48-60
. Ыбыраимжанов К.Т., Майлыбаева Г.С., Киясова Б.А.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
96-104