. Алимова К.Ш.,Нуржанова С.А.,Аралбаева А.Г.
ПЕДAГОГТІҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ МӘДЕНИЕТІ – ПЕДAГОГИКAНЫҢ ФИЛОСОФИЯСЫН ЖӘНЕ ӘДІСНAМAСЫН МЕҢГЕРУ ҚҰРAЛЫ
48-55
. Бахтиярова Г.Р., Кукенов Ж.Ж.
ҚА ЗА Қ ЭТНО ПЕДА ГО ГИКА МА ТЕРИА ЛДА РЫ НЕГІЗІНДЕ О ҚУШЫЛА РДЫҢ ҚҰНДЫЛЫҚ БА ҒДА РЛА РЫН ҚА ЛЫПТА СТЫРУ
220-228
. Рамазанова Д., Книссарина М.,Тугайбаева А.,Есенгулова М.,Мухтаров С.
ЖОО-НЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНДЕ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ТӘРБИЕ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУ
182-194
. Шауеновa М.А., Айтпаева A.K., Абилбакиева Г.Т., Саудабаева Г.С.
КАЙҚАУЫСТЫҢ «ҚАБУСНАМАСЫН» ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ:
72-78
. Нурбекова С.М., Айтпаева А.К., Алимбекова А.А.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ОЙЫН ӘРЕКЕТІ АРКЫЛЫ ДАМЫТУ
251-257
. Жусип Э.М., Сайдахметов Б.,Умирзахова Г.А.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ӘМБЕБАП ОҚУ ӘРЕКЕТТЕРІНЕ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ СИПАТТАМА
279-288
. Сейтказы П.Б., Кулдашева Н.У., Жумагалиева Г. Ж.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚАЛЫПТАСУЫНДАҒЫ ӨЗІН–ӨЗІ РЕТТЕУІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
240-250
. Лапина А.С.
ДАМУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ТАЛДАУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОПТИМИЗМ
26-37
. Кдырбаева А.А., Рябова Е.В., Абдыкадыров А.О.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚПРАКТИКАБОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
198-204