Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

іздеу

26 - 32/ 32 нәтиже << < 1 2 
. Cугуржaнoвa Г.A., Мaмбeтaкунoв Э.М., Нуртaeвa Г.К.
ПEДAГOГИКAЛЫҚ ЖOO МEН МEКТEПТEРДE ФИЗИКA, МAТEМAТИКA, ИНФOРМAТИКA ПӘНДEРIНIҢ ПӘНAРAЛЫҚ БAЙЛAНЫCТAРЫН ЖҮЗEГE ACЫРУ
97-106
. Нурсейт А.Т., Бейсенбекова Г.Б., Карманова Ж.А., Манашова Г.Н.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҰҒЫРДЫ ҚОЛДАНУ
58-64
. Ли Е.Д., Жандауова Ш.Е., Байжанова С.А.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҰҒАЛІМДІ ДАЯРЛАУ ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ҚИЫНДЫҚТАРЫНА ЖАУАП РЕТІНДЕ
195-200
. Гладковская И., Шатаева А.М., Батаев Д.А.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
140-151
. Тургунбаева Б.А., Агыбай К.Е.
«КӘСІБИ ҰТҚЫРЛЫҚ» ҰҒЫМЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ
15-23
. Майгельдиева Ж.М., Курманбаев Р.Х., Қоянбаева Ұ.Б.
LESSON STUDY БАҒДАРЛАМАСЫН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
36-48
. Г.М. Бобизода, Т.Ж. Шакенова, Н.Ж. Шакенова
ЖОБАЛАУ ПРОЕКТ - ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НӘТИЖЕСІ
254-260
26 - 32/ 32 нәтиже << < 1 2