. Клычниязова Г.Н.
МӘТІНМЕН ЖҰМЫС ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ФАКТОРЫРЕТІНДЕ
214-222
. М.Қ. Құрсабаев, Ұ.Қ. Қияқбаева, Н.Дәулет
БАЛАЛАРДЫҢ «BAIRN-BALA ROBOTS» КИБЕРҚОҒАМЫ –ТҰРАҚТЫ ТЕХНОТРОНДЫ БІЛІМ КЕҢІСТІГІ
176-185
. Сахипов А.А., Ермаганбетова М.А., Байдильдинов Т.Ж.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БЛОКЧЕЙН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ЕНГІЗУДІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ЗЕРТТЕУ
64-76
. Бузаубакова К.Д., Беделбаева А.Е.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЦИФРЛЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚАЖЕТТІЛІГІ
169-177
. Султанова М.С., Муканова А.Б., Ахметжанова Д.С.
прокейс КЕЙС ӘДІСІН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
. Колумбаева Ш. Ж. , Ланцева Т.В.
ОҚУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ ПАРАДИГМАСЫНДА ЦИФРЛІК МЕДИА ТЕХНОЛОГИЯЛАР МЕН АКТ
35-43
. Пентина Е.О., Кузнецова Т.Д.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛДЕР МҰҒАЛІМДЕРДІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ
141-150