Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ

Жарияланған June 2024
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін қалыптастырудың жолдары мен әдістемелік нұсқаулар, стандартты емес, ауызша және жазбаша есеп түрлері мен оларды шешудегі балалардың шығармашылық әрекеттері, ойлау тәсілдері мен дағдыларының даму кезеңдері анықталып талданған. Сонымен қатар, мақалада мұғалімнің білімі мен тәжірибесіне сүйене отырып, бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін қалыптастырудағы негізгі мәселелерді логикалық түрде шешу әдісі арқылы оқушылардың кері байланысына және сабақ барысында орындалған нақты әрекеттердің нәтижелеріне сүйене отырып, мәселені қалай шешуге болатындығын талдап көрсетеді. Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруда тапсырмалардың формасын өзгерту және ақыл-ой операцияларын қолдану негізінде оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру құралы ретінде қызмет етеді. Мақалада оқуға деген қызығушылықтың мәні, оның дамуының негізгі кезеңдерінің ерекшелігі сипатталады.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Karsybayeva R., Izmagambetova R., Aitzhanova E., . 2024. ТАПСЫРМАЛАР АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ДАМЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 82, 2 (Чер 2024), 381–392. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.82.2.035.