Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

SMART ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ (БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ НЕГІЗІНДЕ)

Жарияланған March 2020
Аңдатпа

Бұл мақалада бастауыш мектепте инклюзивті білім беруде өзін-өзі бағалауды ұйымдастырудың технологиясы ұсынылған. Авторлар өзін-өзі бағалауды SMART қағидатына сүйене отырып, білім беру мақсаттарына жету нақты болатын тұтас процесс ретінде қарастырады. Мақала авторлары бағалау іс-әрекетінің мақсаты оқушылардың үлгерімін, бақылау және оларда өзін-өзі бағалауды қалыптастыру болып табылады, бұл мұғалімге үлкен ықпал етеді.

Сонымен бірге өзін-өзі бағалау оқу процесінің барлық қатысушыларының арасындағы қарым-қатынастың өзгеруіне ықпал етуі керек, өйткені оны неғұрлым оқушының өзін-өзі бағалау дағдылары, мақсат пен міндеттерді өз бетінше қоюға, қиындықтардың себептерін анықтауға және қателіктерді түзету жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А.Калыкбаева А.К.Сатова, . 2020. SMART ҚАҒИДАТЫ НЕГІЗІНДЕ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУДІ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ (БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ НЕГІЗІНДЕ). Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 408–414. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.73.