Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ПЕДАГОГТЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН ЖЕТІЛДІРУ

Жарияланған June 2021
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Мақалада қазіргі педагогикалық ғылым тұрғысынан, білім беру сапасын жақсарту мәселесін қолда
бар зерттеулерді талдау негізінде мұғалімнің зерттеу құзіреттілігінің мәнін құрайтын компоненттердің сипаттамалары ашылады, олар мотивациялық-құндылық, танымдық және мазмұнды
компоненттер ретінде тұжырымдалады.
Болашақ мұғалімнің дайындық сапасын бағалау жеке тұлғаны бағалаудан басталады. Бұл
жағдайда оқытудың рөлі өзінің кәсіби қызметі саласында сапалы өзгерістер жасай алатын осындай
тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз ету болып табылады. Демек, үнемі оқитын мұғалімнің оқу
деңгейін өз бетінше көтеруге мүмкіндігі бар, сондықтан білім алушыны басқару объектісі және
субъектісі ретінде қарастырған жөн

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А.А. Кдырбаева1 , Е.В. Рябова1 , А.С.Стамбекова1, А.К. 2021. ПЕДАГОГТЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН ЖЕТІЛДІРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 67, 3 (Чер 2021), 16–22. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.02.