Мақалада қазіргі педагогикалық ғылым тұрғысынан, білім беру сапасын жақсарту мәселесін қолда
бар зерттеулерді талдау негізінде мұғалімнің зерттеу құзіреттілігінің мәнін құрайтын компоненттердің сипаттамалары ашылады, олар мотивациялық-құндылық, танымдық және мазмұнды
компоненттер ретінде тұжырымдалады.
Болашақ мұғалімнің дайындық сапасын бағалау жеке тұлғаны бағалаудан басталады. Бұл
жағдайда оқытудың рөлі өзінің кәсіби қызметі саласында сапалы өзгерістер жасай алатын осындай
тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз ету болып табылады. Демек, үнемі оқитын мұғалімнің оқу
деңгейін өз бетінше көтеруге мүмкіндігі бар, сондықтан білім алушыны басқару объектісі және
субъектісі ретінде қарастырған жөн
ПЕДАГОГТЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН ЖЕТІЛДІРУ
Жарияланған June 2021
99
277
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
А.А. Кдырбаева1 , Е.В. Рябова1 , А.С.Стамбекова1, А.К. 2021. ПЕДАГОГТЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН ЖЕТІЛДІРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 67, 3 (Чер 2021), 16–22. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.02.