Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ

Жарияланған March 2020

84

121

Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Бұл мақалада қазіргі студенттердің оқу іс-әрекетін өзіндік ұйымдастырудың психологиялықпедагогикалық шарттары жайындағы мәселе қарастырылады. Сонымен қатар бұл тақырып бүгінгі
таңда психология, педагогика ғылымыдарының өзекті мәселелерінің бірі болып табылатындығы
туралы айтылады. Студенттердің оқу іс-әрекетінің өздігінен ұйымдастырылуы мақсаттылық,
белсенділік, мотивацияның негізділігі, өз қызметін жоспарлау, дербестік, шешім қабылдау
жылдамдығы және олар үшін жауапкершілік, өз іс-әрекетінің нәтижелерін бағалаудың
сындылығыарқылы байқалатындығы жөнінде баяндалады. Автор көптеген отандық және шетелдік
ғалымдардың пікірлеріне сүйене отырып, оқу іс-әрекетінің өзіндік ұйымдастырылуын тек қана оқу
емес, жеке және қоғамдық маңызы бар өзіндік жұмыс ретінде анықтайды және ғылымның белгілі бір
саласында білімді толықтыруға бағытталған оқу қызметінің ерекше түрі ретінде өзіндік жұмыстың
уәждемелік сипатын атап көрсетеді.

pdf (Русский)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Косшыгулова А.С., Кенжебаева А.Т., . 2020. СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ӨЗІНДІК ҰЙЫМДАСТЫРУЫН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 136–140. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.24.