Мақалада тұтастық пен жоғары функционалдылықпен сипатталатын жаңа жүйені алу
нәтижесінде синтезді қолдану арқылы жүзеге асатын интеграция мүмкіндіктері қарастырылады.
Интеграция көріністерінің алуан түрлілігі, әртүрлілігі осы тұжырымдаманың мәнін өзара
толықтыратын және ашатын көптеген түсіндірулердің пайда болуына әкелді деп дәлелденді.
Интеграция құбылысының пайда болуы - педагогикалық ғылым мен білімнің қазіргі даму деңгейінің
табиғи сипаты. Мақалада «интеграция» ұғымының анықтамаларына логикалық және мазмұнды
талдау, сондай-ақ білім беру жүйесіндегі интеграция формаларының тенденцияларына талдау
жасалады, білім беру үрдісіндегі «интеграция» ұғымының мәнін анықтауға көзқарастар талданады,
интегративті - педагогикалық тұжырымдамалар анықталады. Педагогикалық ғылым мен
педагогикалық практиканың педагогикалық білімнің негізгі түрлерін байланыстыру арқылы байланысы көрсетілген. Авторлар интеграциялық процестер сөзсіз жаңа тұтастықты қалыптастыруғажәне сол уақытта біріктірілетін компоненттердің құрамдас бөліктерін байытуға әкеледі деген
қорытындыға келді.
ПЕДАГОГИКА МЕН БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИНТЕГРАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР: МӘНІ, МӘСЕЛЕЛЕРІ, ШЕШІМДЕРІ
Жарияланған March 2020
84
322
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
интеграция, интеграциялық процестер, педагогикадағы интеграция, интегративті - педагогикалық тұжырымдамалар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Колумбаева Ш.Ж. , Айтпаева А.К., . 2020. ПЕДАГОГИКА МЕН БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИНТЕГРАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕР: МӘНІ, МӘСЕЛЕЛЕРІ, ШЕШІМДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 14–19. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.02.