Аталған мақалада заманауи қоғамда жасөспірімдердің буллинг виктимизация процесінің мәні көрсетілген. Жасөспірімдердің виктимдік мінез-құлқы туындауының субъективті және объективті факторлары және олардың өзара тәуелділігі аныталады. Тинейджердің виктимдік тұлғасының маңызды компоненттері көрсетілген. Жасөспірімдер буллинг виктимизациясының теріс әлеуметтік және психологиялық салдары белгіленген. Мектеп оқушыларының арасында буллинг виктимизацияны алдын алу бойынша педагогикалық зерттеулердің тәжірибелік маңыздылығы мен келешектігі негізделген. Жасөспірімдерге буллинг виктимизиция факторларын барынша азайтуға бағытталған педагогикалық әдістер мен тәсілдерді әзірлеудің кейбір негіздері ашылады.
БУЛЛИНГ ВИКТИМИЗАЦИЯҒА ДУШАР БОЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕР БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДАҒЫ ЗЕРТТЕУ ОБЪЕКТІСІ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ
Жарияланған March 2022
138
120
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Gubenko A.Y., Khan N.N., . 2022. БУЛЛИНГ ВИКТИМИЗАЦИЯҒА ДУШАР БОЛҒАН ЖАСӨСПІРІМДЕР БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНДАҒЫ ЗЕРТТЕУ ОБЪЕКТІСІ ЖӘНЕ ЗАМАНАУИ ФЕНОМЕН РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 73, 1 (Бер 2022), 32–40. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.04.