Мақалада қазіргі заманғы ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану жағдайында жүзеге асырылатын сабақтан тыс іс-шаралар аясында негізгі мектеп оқушыларының жеке басының маңызды қасиеттерін қалыптастыру мен дамытудың тиімділігін арттыру жолдарын анықтау қажеттілігі авторлық көзқарас тұрғысынан айқындалады. Осы тұрғыда жүргізген зерттеу аясында мектепте оқудан тыс жұмысты ұйымдастыруға қажетті модель, принциптер, шарттар, мақсаттар, әдістер мен құралдар дәйекті түрде жасалынғаны ашылады. Үйірме қызметіне қатысты және ақпараттық технологияларды пайдалану жағдайында өткізілген оқудан тыс іс-шаралар сериясын бағалау бойынша эксперименттер оқу жылы бойы №1 мектеп-гимназия оқушыларымен өткізілді. Ә.Бөкейханов және №49 Ы. Алтынсарин атындағы мектеп-гимназиясы. Алтынсарин қ. Жамбыл облысының Тараз қаласы.Мақалада сипатталған эксперименттер нәтижелеріне сүйене отырып, зерттеу барысында тәжірибеден өткен педагогикалық әдістерді қолдануда оқушылардың оқу мотивациясын және басқа да жеке қасиеттерін тиімді дамыту мүмкіндігі мен жолдары анықталады.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІН МЕКТЕПТЕН ТЫС ІС-ӘРЕКЕТІН АҚПАРАТТАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
Жарияланған December 2021
156
107
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Орынбаева Л.К., . 2021. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІН МЕКТЕПТЕН ТЫС ІС-ӘРЕКЕТІН АҚПАРАТТАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 72, 4 (Груд 2021), 254–261. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-5496.29.