Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

CLIL- ПЕДАГОГІНІҢ ҚҰЗЫРЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ

Жарияланған October 2020
КазНПУ имени Абая
Аңдатпа

       Мақалада Қазақстанда CLIL- педагогінің шетттілдік және  кәсіби даярлығының өзектілігі айтылады. Ғылыми дереккөздердің негізінде CLIL, BICS, CALP ұғымдарына отандық және шетелдік авторлардың берген анықтамаларына  сараптама жасалынған. Қазіргі кезде CLIL педагогінің шеттілдік және кәсіби құзыретін қалыптастыру жолдары зерттеушілер арасында қарқынды талқыланып отырғанын, әлі де зерттеу тұстары бар екендігі ескеріледі. СLIL педагогінің құзыретінің қалыптасуы мен дамуы көптілді білім беруде басты мақсаттардың бірі. Бүгінгі күні педагогтің кәсіби шығармашылық әрекетінің нәтижесін тиімді пайдалану арқылы білім беру сапасын   одан әрі дамытуға болатындығы белгілі. Өйткені ол дайындаған ертеңгі бәсеке қабілетті шәкірт   экономика, техника, ғылым, саясат және жалпы қоғам дамуының шешуші күшіне айналатыны сөзсіз.Бұл CLIL педагогінің шеттілдік және кәсіби дағдыларын  білім жетілдіру курстарына қатысып, жүйелі дамытқан кезде ғана жүзеге асады.   

       Сонымен қатар, мақалада  тілдік даярлау модулі мен кәсіби дайындық модулінің маңыздылығы мен мазмұны, сондай-ақ модульді аяқтағанда тыңдаушы бойында қалыптасатын CLIL педагогінің дағдылары мен қабілеттері сөз етіледі.  

 

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Букабаева Б.Е., Кемелбекова З.А., Ержанова Г.А., . 2020. CLIL- ПЕДАГОГІНІҢ ҚҰЗЫРЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2020), 38–45. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.04.