Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ДАМУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ТАЛДАУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОПТИМИЗМ

Жарияланған October 2020
ФГБОУ ВО "Омский государственный педагогический университет"
Аңдатпа

Қазіргі заман мұғалімінің жұмысында кездесетін көптеген қиындықтар олардың нәтижеге жетуге деген ұмтылысы мен инновациялық техниканы апробациялауды, жалпы жұмыс істеуге деген ынтасын төмендетеді. Осыған байланысты педагогикалық оптимизмнің өзектілігінің артуы оны қалыптастыру мен дамыту технологияларын жасауға ықпал етті. Мақалада педагогикалық оптимизм тұжырымдамасы және оның құрылымы қарастырылады, сонымен қатар оны студент-тер, жұмыс істейтін мұғалімдер және қалған тұрғындар арасында қалыптастырудың қолданыстағы отандық әдістеріне шолу жасалады. Тұжырымдаманы, мазмұндық және процедуралық сипатта-маларды, сондай-ақ педагогикалық оптимизмді қалыптастыру мен дамыту технологияларын бағ-дарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуді талдау оларды өндірілімділік критерийлері бойынша бағалауға мүмкіндік берді. Талдау нәтижелері бойынша жасалған блок-схемада мақсатты ауди-торияға байланысты нақты технологияны таңдау траекториясы айқын көрсетілген.

pdf (Рус) pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Лапина А.С., . 2020. ДАМУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ТАЛДАУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОПТИМИЗМ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2020), 26–37. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.03.