Қоғамның қазіргі жағдайы жоғары оқу орнын бітірушінің кәсіби қызмет саласында арнайы білім мен дағдыларды ғана емес, сонымен қатар үздіксіз білім алуға және кәсіби қызметтегі жаңашылдыққа қабілеттілік пен дайын болу сияқты әлеуметтік маңызы бар тұлғалық қасиеттерді де талап етеді. белсенділік. Осыған байланысты университеттің оқу процесінде студенттердің өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын дамыту үдерісін басқару қажеттілігі артып отыр.
Жеке тұлғаның өзін-өзі ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру мәселесін шешу білім беруді мәдениеттің ең маңызды функциясы, «мәдениеттің жаңа формаларын іске қосу механизмі», «мәдениеттің кеңейтілген ұдайы өндірісі мен берілуі» ретінде түсінуді талап етеді [1]. Болашақ маманның жеке тұлғасын жан-жақты дамытуды қамтамасыз ету, оның ішінде өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу қабілетін дамыту, мәдени қолайлы өмір салты мен мінез-құлықты таңдау жоғары оқу орындарының міндеттерінің бірі болып табылады. ЖОО-да оқу кезеңінде қалыптасқан өзін-өзі ұйымдастыру мәдениеті кәсіби мәдениеттің табысты қалыптасуының, шығармашылық өзін-өзі дамытудың және өзін-өзі жүзеге асырудың, тұлға дамуының шыңына жетудің кепілі болып табылады.