Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ЭЛЕКТИВТІ КУРС, 9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЗЕРТТЕУГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған September 2024

52

22

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университет
Аңдатпа

Қазіргі педагогикада оқушыларға экологиялық білім мен тәрбие беруге ерекше көңіл бөлінеді. Бірақ бұл бағыттағы жұмыстың негізгі мәселесі – оқушылардың қызығушылықтары мен ынталарына сапалы әсер ету қажеттілігі, бұл оқытудың басқа құралдары мен әдістерін қажет етеді. Сондықтан зерттеудің мақсаты 9-сынып оқушыларының қоршаған ортаны зерттеуге деген қызығушылығы мен ынтасын арттыру үшін элективті курсты пайдаланудың тиімділігін талдау болды. Нәтижеге жету үшін ғылыми танымның бірқатар әдістері қолданылды: зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау және синтездеу. Мақала аясында қызығушылық пен мотивация мәселелері қазіргі педагогикалық тәжірибеде негізгі мәселелердің бірі болып табылатыны, оған көптеген мұғалімдер назар аударатыны анықталды. Бұл оқушылардың материалды қаншалықты тиімді меңгеретінін, ең бастысы, мектептегі белгілі бір пәндерді меңгеруде оқушылардың өзіндік іс-әрекеті қаншалықты нәтижелі болатынын анықтайтын қызығушылық деңгейі мен ынтасының деңгейі болып табылатындығына байланысты.
Элективті курстардың тиімділігін анықтау үшін эксперимент жүргізіліп, элективті курсты бастау алдында және оны аяқтағаннан кейін мотивация деңгейі бағаланды. 9 сынып оқушыларының мектеп бағдарламасын меңгеру шеңберінде және өзіндік жұмыс жүргізуде қоршаған ортаны зерттеуге қызығушылығын арттыруға элективті курстың оң ықпалы анықталды.

pdf (English)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Мусина А.С.,Байташева Г.У., Горбуличеваи Е.П., Конырова Ж.Б., . 2024. ЭЛЕКТИВТІ КУРС, 9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЗЕРТТЕУГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН БАҒАЛАУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 83, 3 (Вер 2024), 293–302. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.83.3.027.