Толықтырылған және виртуалды шындық технологиялары оларды білім беруде қолдану мысалында зерттеледі. Зерттеудің тақырыбы-кеңейтілген шындық пен виртуалды шындық VR арқылы белгілі және бұрын әзірленген оқыту әдістерін, оларды білім беру мақсатында пайдалану тұрғысынан артықшылықтар мен кемшіліктерді зерттеу. Жұмыстың мақсаты – әдебиеттерге анали-тикалық шолу жасау және кеңейтілген және виртуалды шындықты қолданудың белгілі әдістерін талдау, ғылымның әртүрлі мәселелерінде ең перспективалы шешімдерді ұсыну. Зерттеу материал-дары ретінде лицензияланған қазақстандық және шетелдік дерекқорларда ғылыми және ғылыми-танымал жұмыстарды іздеу әдісі қолданылды. Толықтырылған және Виртуалды шындық техноло-гияларын, сондай-ақ виртуалды шындықты қолданатын оқыту әдістері ұсынылған. Оқушылар мен студенттерді кеңейтілген және Виртуалды шындық технологиялары арқылы оқытудың заманауи тәсілдері қарастырылған. Бүгінгі "инновациялық" нұсқаулықтардың көпшілігінде көрнекі жақсар-тулар немесе интерактивті мүмкіндіктер жетіспейді, бұл студенттерге оқуды жалықтырады. Интерактивті мүмкіндіктер студенттерге оқуды шаршатады. Егер мұғалім материалды қызықты ете алмаса, студенттерге оқуға көңіл бөлу өте қиын болады. Оқытуға шоғырлану үшін: олар жаңа ақпаратты жақсы меңгермейді немесе мүлдем үйренгісі келмейді.
Виртуалды шындық технологиясы оқу материалдарын оқушылар үшін қызықты және түсінікті етуге, сондай-ақ оқушылардың толық қол жеткізуге мүмкіндік береді. Студенттерді оқыту және оқу процесіне толық ену виртуалды кеңістіктің үш өлшемді виртуалды кеңістігін көбейту арқылы жүзеге асырылады. Сондай-ақ, көп нәрсе адамның қабылдауына байланысты: кейбір адамдар мәтінді баспа түрінде қабылдауды жеңілдетеді, ал басқалары медиа форматты қабылдауды жеңілдетеді. Олар үшін VR технологиялары оқу процесін қызықты әрі қызықты етеді.